Jeg mener, er de værd at købe for at få en masse Kurosawa film, eller skal man satse på de ekslusive criterion udgaver med ekstramateriale, hvor det dog kun er få Kurosawa film, der er med?
Jeg vil meget gerne se Kurosawa film, men ved ikke hvilken sti jeg skal følge for at fordybe mig i dem...
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!
De danske udgaver er ikke i specielt god kvalitet, så dem burde du undgå, med mindre du får et rigtig godt tilbud.
Criterions udgivelser er noget bedre, men hvis du først lige er begyndt på Kurosawa's univers, burde du nok også holde dig fra dem indtil videre.
Jeg mener det var El Vez der får lææænge siden linkede til et asiatisk site, der solgte næsten alle Kurosawa film for næsten ingen penge. Disse udgivelser er uden tvivl også sparsommme, men så kan du jo altid købe Criterion hvis det er noget for dig.
/me slaps El_Vez around a bit with a large trout
Hit med link mester!
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Var faktisk på natklub, en rigtig lækker en af slagsen i en kælder i en af de gamle bygninger her i Versailles, med små lounges som små huler i en lang korridor og dansegulv i hver ende, super lækkert :D
Nåhmen nok om det, det var dddhouse jeg linkede til i sin tid, udgivelserne er ganske vist skrabede, men jeg vil tror de er lige så gode som en hvilken som helst anden ikke-criterion udgave.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg har lige bestilt den kommende koreanske Ltd. udgave af Seven Samurai. Det ser ud, som om det er en rigtig lækker udgave, så nu håber jeg bare, at det er et ordentligt transfer (selv om der nok ikke er den store forskel, med mindre det er Toho-printet).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-Business Monkey 19 år siden
Jeg mener, er de værd at købe for at få en masse Kurosawa film, eller skal man satse på de ekslusive criterion udgaver med ekstramateriale, hvor det dog kun er få Kurosawa film, der er med?
Jeg vil meget gerne se Kurosawa film, men ved ikke hvilken sti jeg skal følge for at fordybe mig i dem...
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#2 Morbid 19 år siden
Criterions udgivelser er noget bedre, men hvis du først lige er begyndt på Kurosawa's univers, burde du nok også holde dig fra dem indtil videre.
Jeg mener det var El Vez der får lææænge siden linkede til et asiatisk site, der solgte næsten alle Kurosawa film for næsten ingen penge. Disse udgivelser er uden tvivl også sparsommme, men så kan du jo altid købe Criterion hvis det er noget for dig.
/me slaps El_Vez around a bit with a large trout
Hit med link mester!
#3 dyg 19 år siden
#4 filmz-Bruce 19 år siden
Men der er en collection her.
#5 El vez 19 år siden
Nåhmen nok om det, det var dddhouse jeg linkede til i sin tid, udgivelserne er ganske vist skrabede, men jeg vil tror de er lige så gode som en hvilken som helst anden ikke-criterion udgave.
#6 filmz-yoshimura 19 år siden
Tjek her: http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=26272
#7 filmz-Bruce 19 år siden
#6 Auch. Hold os lige underrettet omkring kvaliteten, er sgu spændt på at høre. Damn, der er en vidunderlig film.
#8 filt 19 år siden
#9 filmz-Business Monkey 19 år siden
Så kan jeg altid vente på bedre udgivelser.
Mange tak!
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#10 filt 19 år siden