Jeg ville gå efter nogle af alle de lækre bokse, man efterhånden kan få fat i. Så får man en pæn sjat for pengene:
Star Wars Trilogy Indiana Jones Boks Tarantino Collection Matrix Ultimate Box Kurosawa Box (1, 2 eller 3) o.s.v.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#13 Jeg udelod den med vilje, fordi jeg ikke selv har den og er misundelig på alle jer, der har den stående (øv, dumme!).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#15 DET havde jeg ikke forventet af dig Yoshimura, som har så mange "lækre sager" stående :) Kan du så komme igang, 499 i region 4 med danske undertekster ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#18 Hvordan er det nu, det er med de der dvdimport? De sender vel fra USA, går jeg ud fra.
#19 Tror nok, de sender fra Canada, men de skulle skrive værdien på alle deres pakker til $14,95 CAD (or so I've been told), hvilket gerne skulle give din pakke en rimelig chance for at slippe imellem tolderens fingre.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#11 Zelle 19 år siden
Star Wars
Matrix
Lord of the Rings
Terminator
Tarantino
Fincher (Seven, Fight Club, The Game)
Usual Suspects
The Abyss
Det er i hvert fald noget af det som jeg mener skal være i en dvd samling.
#12 filmz-yoshimura 19 år siden
Star Wars Trilogy
Indiana Jones Boks
Tarantino Collection
Matrix Ultimate Box
Kurosawa Box (1, 2 eller 3)
o.s.v.
#13 El vez 19 år siden
#14 Zelle 19 år siden
#15 filmz-yoshimura 19 år siden
#16 filmz-xerxes 19 år siden
The Matrix trilogien har jeg i øvrigt allerede.
#17 filmz-Bruce 19 år siden
#18 nakalay 19 år siden
#19 filmz-yoshimura 19 år siden
#20 nakalay 19 år siden