Final Fantasy Unlimted er en serie, som du selv siger, på 25 afsnit. Det er af denne grund serien fylder 7 dvder, hvor den sidste skulle komme her den 22/10. De kan købes hos axelmusic.dk til 119,95 kr. stk. dog må du nok heller lige selv skrive til dem, da det er R4 dvder som de har sat til at være R2. Om det passer at FFU dvderne er både R4 og R2 har jeg ingen anelse om.
Selve serien har jeg ikke hørt så gode ting om igen, mest at den skulle have en kedelig historie og slet ikke være rigtig fængende. Men dette er kun hvad jeg har hørt, det har dog været nok til at jeg ikke har set FFU, da der er riglig andet god anime at gå til.
Håber det var til lidt hjælp :)
Her er lidt reviews, hvis det skulle være: (Aner ikke om der er spoilers i så læs på eget ansvar)
#3, Takker! Glemte helt at nævne, at jeg helst vil have dem med danske undertekster! Så hvis nogen kender en side, hvor de sælger med DK-Tekst, så smid et link! :)
Jeg er meget stor fan af spillet Final Fantasy, så kunne være meget sjovt at se hvordan det er :).
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Jeg synes helt klart af VII er det fedeste, så da jeg hørte nyheden om at der blev lavet en film over spillet, så var jeg ret glad. Men desværre kom filmen ikke her i sommers, og udkommer først næste år, totalt nedtur!
Derfor skal jeg have noget at fortrænge tiden med, nemlig Final Fantasy Unlimited!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
#6 Ja jeg må gi' dig ret i at VII var rigtig fed, men jeg må nu alligevel sige at X er min favorit... Jeg var ikke klar over at der skulle komme en film over VII (med mindre det er Final Fantasy: The Sprits Within som udkom i 2001 du mener) så hvis du har et link skal du da endelig smide det på, så en anden FF freak (mig) kan få lidt at glæde sig til! ;)
#1 filmz-ken-greve 20 år siden
Aller først, nogen der kan bekræfte om den har noget med spillet ¨Final Fantasy¨ at gøre?
2. Hvis nogen har set den, vil de så ikke venligst forklare hvilken slags stil denne film er, udover japansk tegnefilm?
3. Jeg har fundet den på cdon.dk til 159, men kan den findes billigere? Skal være region 2.
På Forhånd Tak! :)
#2 filmz-ken-greve 20 år siden
#3 Scherlund 20 år siden
Selve serien har jeg ikke hørt så gode ting om igen, mest at den skulle have en kedelig historie og slet ikke være rigtig fængende. Men dette er kun hvad jeg har hørt, det har dog været nok til at jeg ikke har set FFU, da der er riglig andet god anime at gå til.
Håber det var til lidt hjælp :)
Her er lidt reviews, hvis det skulle være: (Aner ikke om der er spoilers i så læs på eget ansvar)
Fra AnimeNFO
Fra AniDB
#4 filmz-ken-greve 20 år siden
Jeg er meget stor fan af spillet Final Fantasy, så kunne være meget sjovt at se hvordan det er :).
#5 filmz-dr. hoax 20 år siden
#6 filmz-ken-greve 20 år siden
Jeg synes helt klart af VII er det fedeste, så da jeg hørte nyheden om at der blev lavet en film over spillet, så var jeg ret glad. Men desværre kom filmen ikke her i sommers, og udkommer først næste år, totalt nedtur!
Derfor skal jeg have noget at fortrænge tiden med, nemlig Final Fantasy Unlimited!
#7 filmz-dr. hoax 20 år siden
#8 nakalay 20 år siden
#9 filmz-dr. hoax 20 år siden