Hey folks Ja jeg søger de efter de gamle tegnefilm Galaxy express 999 fra japan, på dansk kaldet 'Rumexpressen'. Jeg ville høre om nogle kender et sted, hvor man kan købe disse tegnefilm på dvd(afsnit 1-5+ en ekstra udgave der hedder Adiue), så man får den korrekte regionkode, til ordenlige penge. Jeg har naturligvis prøvet at søge på det, men jeg føler mig ikke sikkert på nettet angående dette, da jeg ikke ved om hvor det er sikkert at handle, og om man får det rigtige. Håber i vil hjælpe mig! Mvh Jon Pedersen
De har haft en Galaxy Express boks med hele serien på www.koreandvds.com , men den er Out of Print i øjeblikket. Det er dog ikke utænkeligt, at den vender tilbage på sitet, så det er nok værd at holde øje med. Husk dog, at du skal regne med at skulle betale told og moms på forsendelser med en værdi over 80 kroner, hvis du bestiller noget uden for EU.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#5 Hmm er vi ikke i region 2? og skal man ikke have nogle bestemte dvd afspillere før de kan køre en fra region 3? Kan en dvd/cdrom på en pc bruges til det?
Du skal have en afspiller som enten er regionsfri eller multiregionskodet. DVD på en PC kan bruges, hvis du har gjort drevet regionsfrit eller evt. installerer det geniale program AnyDVD.
#1 filmz-notjer 20 år siden
Ja jeg søger de efter de gamle tegnefilm Galaxy express 999 fra japan, på dansk kaldet 'Rumexpressen'. Jeg ville høre om nogle kender et sted, hvor man kan købe disse tegnefilm på dvd(afsnit 1-5+ en ekstra udgave der hedder Adiue), så man får den korrekte regionkode, til ordenlige penge. Jeg har naturligvis prøvet at søge på det, men jeg føler mig ikke sikkert på nettet angående dette, da jeg ikke ved om hvor det er sikkert at handle, og om man får det rigtige. Håber i vil hjælpe mig!
Mvh Jon Pedersen
#2 bobber 20 år siden
-
#3 filmz-yoshimura 20 år siden
#4 filmz-notjer 20 år siden
Jeg er ikke bekymret for prisen. 15 dollars er ikke meget, og 130kr. for Adiue bekymre mig heller ej. bare jeg kan få fat i dem :)
Vil blive glad for flere links, eventuelt et link hvor man kan finde de 5 afsnit på lager :O
Men tak indtil nu!
#5 filmz-yoshimura 20 år siden
http://www.asiandb.com/browse/movie_detail.pfm?cod...
#6 filmz-notjer 20 år siden
Hmm er vi ikke i region 2? og skal man ikke have nogle bestemte dvd afspillere før de kan køre en fra region 3? Kan en dvd/cdrom på en pc bruges til det?
Vil bare gerne være sikker :P
Tak for linket!
#7 filmz-Kadann 20 år siden
#8 nakalay 20 år siden
#9 filmz-Kadann 20 år siden
Fra Slysofts hjemmeside :)
Jeg bruger det på begge mine computere og mine forældres, og der spiller det ganske fint.
#10 nakalay 20 år siden