Gravatar

#21 nakalay 19 år siden

#20 15,98 = 76,60 kr. Så, nej, der kommer ikke told på. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#22 lagoni 19 år siden

15,98 CAD er (ifølge www.valutakruser.dk) 73,19 kr, så nej, ingen told
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 nakalay 19 år siden

#22 Du skal huske at bruge toldkurserne, de andre kan du ikke regne med.
Gravatar

#24 lagoni 19 år siden

Smart, jeg plejer bare at bruge det på forsiden. Men i dette tilfælde går det nok :)
Gravatar

#25 maniac 19 år siden

Puha, El vez, der gjorde du lige mit dankort meget rødglødende :)

Damn, der er mange goder, og billige titler :)
Gravatar

#26 El vez 19 år siden

Jep, jeg prøver dog at holde mig i skindet :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#27 filmz-yoshimura 19 år siden

#23 Jep, ifølge toldkurserne for hele december, bliver prisen ca. 76,50 - men den kan du ikke bruge til noget, da du sandsynligvis først får varen i januar, og toldkursen for den periode er ikke fastsat endnu (selv om den nok ikke afviger meget fra de nuværende 479).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#28 nakalay 19 år siden

#27 Det kan du jo ikke sige. Godt nok er DVD Soon tit forholdsvist længe om at få sendt ens bestillinger, da de ofte skal bestille titlerne hjem først, men omvendt bliver de altså også sendt hurtigt, hvis de skulle have pågældende titler på lager.
Gravatar

#29 filmz-yoshimura 19 år siden

#28 Njoh, men nu har jeg aldrig prøvet at bestille noget, der var på lager, så jeg har aldrig fået noget fra dem på under tre uger. Misforstå mig nu ret, jeg brokker mig ikke over deres leveringstider - jeg var klar over betingelserne, da jeg bestilte hos dem - men min pointe er, at man ikke kan bruge december måneds toldkurser til noget, hvis varen først lander i Danmark i januar, hvad den sandsynligvis gør, hvis man bestiller noget, der ikke står som værende "in stock". Bare så folk er opmærksomme på det.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#30 lagoni 19 år siden

Amores Perros (Love's a Bitch) CAD 15,98
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=...

Skriv ny kommentar: