Gravatar

#11 The Insider 11 år siden

Warner plejer dog at trykke de nøjagtig samme skiver globalt. Selv hvis man køber dem i USA, har de danske undertekster... Jeg kan godt tjekke min skive, men det kræver, at jeg tager æsken ned fra hylden og fjerner plomberingen, og eftersom det er Harry Potter, kan det godt kræve en del motivation. Og jeg sidder lige så godt!
War. War never changes.
Gravatar

#12 Patriarch 11 år siden

Jeg så netop 6'eren for 14 dage siden og den så ikke sådan ud som det ses på Blu-ray.com. Regner med at se den igen i dag eller i morgen så der kan jeg lige tjekke igen.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 The Insider 11 år siden

#12, vel ikke i sin helhed? Hvis ja, hvorfor så to gange inden for to uger? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#14 MMB 11 år siden

The Insider (13) skrev:
#12, vel ikke i sin helhed? Hvis ja, hvorfor så to gange inden for to uger? :-)


Det er en god film...
Gravatar

#15 The Insider 11 år siden

#14,
War. War never changes.
Gravatar

#16 MMB 11 år siden

The Insider (15) skrev:
#14,

Du er generelt ikke til genren, vel? :)
Gravatar

#17 Nicki52 11 år siden

#14,
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#18 The Insider 11 år siden

#16, filmiske ørkenvandringer? Nej. Et par andre genrer, jeg til gengæld er rigtig glad for, er fantasy og coming-of-age. Tror jeg vil give mig i kast med dem i weekenden!
War. War never changes.
Gravatar

#19 Kruse 11 år siden

Du er godt nok helt galt på den, Johan, når det kommer til Harry Potter-filmene. Og hvordan kan det være at du har købt BD-boksen, hvis du ikke bryder dig om filmene?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#20 The Insider 11 år siden

#19, den var en dag HELT vildt billig hos Amazon, og så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne have dem stående... :-) Om ikke andet så for at have 4'eren liggende, som jeg faktisk er temmelig vild med. Så er det mildest talt en historisk ironi, at Amazon kom til at sende mig to eksemplarer (og de trak kun pengene for den ene, som jeg havde bestilt) af netop Harry Potter BD-boksen uden at bemærke fejlen.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: