#19, den var en dag HELT vildt billig hos Amazon, og så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne have dem stående... :-) Om ikke andet så for at have 4'eren liggende, som jeg faktisk er temmelig vild med.
#12, vel ikke i sin helhed? Hvis ja, hvorfor så to gange inden for to uger? :-)
Jo faktisk. Det har dog en god forklaring. Første gang var for at se om min plagende søn kunne se den. Anden gang er så for at lade ham se den - hvis han plager nok :D
Foeller (14) skrev:
Det er en god film...
Nej, egentlig er den halv-ringe, småkedelig, og totalt blottet for den charme de første film har :)
#23, Jo faktisk. Det har dog en god forklaring. Første gang var for at se om min plagende søn kunne se den. Anden gang er så for at lade ham se den - hvis han plager nok :D
Jeg beundrer din medmenneskelighed!
Nej, egentlig er den halv-ringe, småkedelig, og totalt blottet for den charme de første film har :)
Det kunne jeg også leve med hvis det ikke var for de andre ting. Jeg synes dog ikke det klæder filmene. Både 3 og 4 havde en snært at charme og var stadig spændende og med noget på spil.
#21 tiany 12 år siden
Det er bare fordi du er vild med R-Patz :P
#22 The Insider 12 år siden
#23 Patriarch 12 år siden
Jo faktisk. Det har dog en god forklaring. Første gang var for at se om min plagende søn kunne se den. Anden gang er så for at lade ham se den - hvis han plager nok :D
#24 The Insider 12 år siden
Jeg beundrer din medmenneskelighed!
Spot on!
#25 MMB 12 år siden
#26 Patriarch 12 år siden