Axelmusic har for tiden følgende på australsk reg. 4
- "X-files - Season 3" til 199,- - "X-files - Season 6" til 199,- - "X-files - Season 7" til 199,- - "X-files - Season 8" til 249,- - "X-files - Season 9" til 199,-
Axelmusic gør desuden opmærksom på, at: "Please note that this box set consists of Amaray cases inserted in a cardboard box."
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
har godt kigget på den, men jeg har allerede den almindelige danske udgave.
Er der nogle der har købt den (selvfølgelige er der det, dumt spørgsmål) og som gider skrive et lille ref af indeholdet, og måske smække et par billeder op.
bare for at friste mig yderlige, jeg sidder allerde med cursoren over køb knappen, men jeg mangler lige det sidste skub.
Takker, er her med bestilt. men du skubbede nu lige hårdt nok, for med i forsendelsen røg der også Easy Riders Raging Bulls og Man bites dog (Criterion).
men det er måske derfor du hedder "HeavyClaus" hehe jeg er for sjov.
#21 lagoni 19 år siden
Way of the Gun og Soylent Green, begge til $6,98 pr stk
Undskyld.
#22 El vez 19 år siden
#23 filmz-Bruce 19 år siden
Indeholder sæson 1 og 2 og the Christmas specials.
#24 aknot 19 år siden
man kan se det på forsiden.
#25 mr gaijin 19 år siden
#26 Yoda 19 år siden
- "X-files - Season 3" til 199,-
- "X-files - Season 6" til 199,-
- "X-files - Season 7" til 199,-
- "X-files - Season 8" til 249,-
- "X-files - Season 9" til 199,-
Axelmusic gør desuden opmærksom på, at: "Please note that this box set consists of Amaray cases inserted in a cardboard box."
#27 filmz-lbw 19 år siden
Big Fish Limited Korean Edition til kr. 109,-
#28 aknot 19 år siden
har godt kigget på den, men jeg har allerede den almindelige danske udgave.
Er der nogle der har købt den (selvfølgelige er der det, dumt spørgsmål) og som gider skrive et lille ref af indeholdet, og måske smække et par billeder op.
bare for at friste mig yderlige, jeg sidder allerde med cursoren over køb knappen, men jeg mangler lige det sidste skub.
#29 HeavyClaus 19 år siden
*skub*
#30 aknot 19 år siden
Takker, er her med bestilt.
men du skubbede nu lige hårdt nok, for med i forsendelsen røg der også Easy Riders Raging Bulls og Man bites dog (Criterion).
men det er måske derfor du hedder "HeavyClaus" hehe jeg er for sjov.
endnu en gang tak for hjælpen :)