#130 & #131 Toldgrænsen er den samme, men beregningen for tillæggelse af moms er ikke nødvendigvis den samme. Momssatsen jeg har brugt på beregneren er den der er gældende for cd/dvd og vidst nok bøger.
#134 næsten rigtigt. Momssatsen er altid 25% i DK. Det er selve tolden der varier. HVad den er for plakater og t-shirts aner jeg ikke. Den der er brugt til told beregneren er 3,5% som er satsen for cd/dvd. :)
Har du forresten ændrert gebyret fra postdanmark? sidst jeg betalte told/moms krævede de 65kr. i gebyr.
#135 Og når vi taler told, er grænsen jo ikke 80 kroner men omkring det dobbelt, så vidt jeg husker. Dvs. hvis forsendelses værdi er over 80,- men under ca. 160,-, så kommer der moms på, og hvis forsendelsesn værdi er over 160,- kommer der både told og moms på. I begge tilfælde er ekspeditionsgebyret det samme.
I må så ikke hænge mig op på de 160,-, jeg er langtfra sikker på, om det er korrekt. Tjek evt. med Told og Skat.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#139 Jeps :) Hvordan fungerer det egentlig når man bor i frankrig? billigere eller dyre
Forresten så har jeg lige været ved at lede i nogen gamle tråde fordi vi lige faldt i snak om folk der arbejder i udlandet...hvad er det lige du laver nede hos Blizzard? Er det fedt? Er du ved at være på plads i .fr (Evt en ny tråd om El Vez på eventyr :) )
#131 Scherlund 19 år siden
#132 filmz-Munk 19 år siden
- Steve Carell
#133 19 år siden
#134 cyberzed 19 år siden
#135 Scherlund 19 år siden
Har du forresten ændrert gebyret fra postdanmark? sidst jeg betalte told/moms krævede de 65kr. i gebyr.
#136 filmz-yoshimura 19 år siden
I må så ikke hænge mig op på de 160,-, jeg er langtfra sikker på, om det er korrekt. Tjek evt. med Told og Skat.
#137 Scherlund 19 år siden
#138 cyberzed 19 år siden
Jeg checker lige op på det med postDK gebyret
-----
Så er det rettet til de 65kr, samt gebyret pr. ekstra varelinie er sat op fra 13.75 til 15
Dertil skal det siges at postDK har bundgrænse ved 10euro istedet for de 80kr som told&skat bruger.
#139 El vez 19 år siden
#140 cyberzed 19 år siden
Forresten så har jeg lige været ved at lede i nogen gamle tråde fordi vi lige faldt i snak om folk der arbejder i udlandet...hvad er det lige du laver nede hos Blizzard? Er det fedt? Er du ved at være på plads i .fr (Evt en ny tråd om El Vez på eventyr :) )