Jeg har lige været inde i Stereo-Studio i Aalborg, og de har The Matrix Ultimate Collection (10dvd) til 199kr. Jeg ved ikke om det er "old news", men hvis ikke, så burde alle få dette stykke lækre information.
Jeg formoder at Stereo-Studio andre steder i landet har samme tilbud.
Hvad indeholder boxen:
The Matrix + The Matrix ekstramateriale (hvordan blev filmen lavet)
The Matrix: Reloaded + The Matrix: Reloaded ekstramateriale (hvordan blev filmen lavet)
The Matrix: Revolutions + The Matrix: Revolutions ekstramateriale (hvordan blev filmen lavet)
The Animatrix - 9 kortfilm der udforsker Matrix' verden. Fra pionererne inden for animationsfilm
The Roots of the Matrix - Historisk, filosofiske og teknologiske inspirationskilder bliver undersøgt i en dybdeborende dokumentarfilm.
The Burly Man Chronicles - Viser "samfundet" af skuespillere, håndværkere og filmskabere som skabte Matrix triologien.
The Zion Archive - Genstande fra produktionen udviklet til Matrix universet, inklusiv concept artwork, storyboards, tegninger, musik, videoer, TV spots, trailere og et smugkig på The Matrix Online spillet.
(der er nok materiale til at din DVDafspiller kan køre uafbrudt i ca. 2 dage)
#131 filmz-ataris 18 år siden
#132 El vez 18 år siden
#133 filmz-apack 18 år siden
Jeg formoder at Stereo-Studio andre steder i landet har samme tilbud.
Hvad indeholder boxen:
The Matrix
+ The Matrix ekstramateriale (hvordan blev filmen lavet)
The Matrix: Reloaded
+ The Matrix: Reloaded ekstramateriale (hvordan blev filmen lavet)
The Matrix: Revolutions
+ The Matrix: Revolutions ekstramateriale (hvordan blev filmen lavet)
The Animatrix
- 9 kortfilm der udforsker Matrix' verden. Fra pionererne inden for animationsfilm
The Roots of the Matrix
- Historisk, filosofiske og teknologiske inspirationskilder bliver undersøgt i en dybdeborende dokumentarfilm.
The Burly Man Chronicles
- Viser "samfundet" af skuespillere, håndværkere og filmskabere som skabte Matrix triologien.
The Zion Archive
- Genstande fra produktionen udviklet til Matrix universet, inklusiv concept artwork, storyboards, tegninger, musik, videoer, TV spots, trailere og et smugkig på The Matrix Online spillet.
(der er nok materiale til at din DVDafspiller kan køre uafbrudt i ca. 2 dage)
#134 filmz-canner 18 år siden
#135 filt 18 år siden
#136 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#137 putandtake 18 år siden
http://www.play.com/play247.asp?pa=promo&page=...
#138 El vez 18 år siden
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=r...
#139 evermind 18 år siden
Nej, desværre.
#140 Bates 18 år siden
Magnolia SE (2disc digipak, DTS) - $9,99
Leon - Anniversary Edition (2 disc digipak, DTS) - $9,99