Gravatar

#1 dollaro 19 år siden

Nogen der ved hvor jeg kan købe "Hero - Ultimate Edition"?
Kan ses her
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Gravatar

#2 filmz-principia 19 år siden

Hos Axel f.eks.: Klik på mig!
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#3 dollaro 19 år siden

Hva dælen! :D
Hmm synes jeg havde set dem alle sammen igennem derinde. Men hva jeg er også blind som bare helved. Takker du...
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Gravatar

#4 filmz-712 19 år siden

#1 - Kan også købes via dvdheaven, dog kender jeg intet til fragt, told+moms eller leveringstider (så det bliver i sidste ende måske ikke billigerer end Hr. Axel):

Nej, klik på mig!
Gravatar

#5 HeavyClaus 19 år siden

Nogen der ved om der er undertekster på ekstra?
Gravatar

#6 nakalay 19 år siden

#5 Det kan du læse om på dvdcompare.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#7 dyg 19 år siden

#5 - Det er der desværre ikke, men filmen og indpakningen er alle pengene værd :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 HeavyClaus 19 år siden

Så vidt jeg kan se, står der kun info om menuen?

Tænkte det nok :) MUSSSSTTTT HAVEEEEEEEEE!
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 19 år siden

Jeg synes nu, at det er synd, at UE ikke er i det lange cut, som den Hongkong-udgave, der kom ud for nylig, men som havde elendigt billede og pop-up vandmærke. Jeg tror, jeg venter til der kommer en ordentlig udgave af det lange cut (på trods af, at den ovennævnte er en lækker udgave)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: