jeg fatter det ikke, hvorfor er der nogle film hvor man ikke kan vælge at slå underteksterne fra ? det giver ingen mening i mit hovede, om ikke andet så kunne de da have lagt et ekstra spor på som bare var blankt, det andet er da for lamt :D
ved ikke om i kan forklare eller forsvare det, det var mest en slags surt opstød fordi jeg synes det er mega lamt.
Det er som #3 siger pga kontrakt. (scanbox: We Were Soldiers, Bound, Oh Brother Where Art Thou)
Det er er så filmene ikke "kan" bruges udenfor landet. henne på dahf.dk er der en ti siders diskusion om scanbox, hvor også en scanbox medarbejder forklarer lidt om de tvungne undertekster.
personligt mener jeg det er noget LORT!
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#4 Og det er isär noget LORT, fordi franskmändende stort set altid har tvungne franske undertekster på de ellers megafede udgivelser, de kommer med. F.eks. skulle den franske udgave af Pulp Fiction väre rigtig läkker, men man kan bare ikke se filmen uden de franske undertekster. Nedtur!
Kan du i övrigt ikke lige linke til den diskussion på dahf, du nävnte?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#5- Da jeg var i Frankrig i sommers købte jeg også 5 tarantino dvd'er - i dejlige digipacks. Var ude for at der var forced subs på 2 af dem, så var lidt skuffet. Men jeg har nu ikke fortrudt købene, de er rigtig lækre. Jeg havde i forvejen også de danske udgaver af Jackie Brown og Natural Born Killers, hvilke var de to film med forced subs.
Grunden til at bla. andre Scanbox har tvunget undertekster på deres film er at, de ellers ikke ville få lov til at købe retighederne på filmene, ex når de nu senere kommer med Saw skal der være dansk,norsk,svensk undertekst på for eller kan filmene sælges i ex. usa og det vil liongs gate ikke være med til for så mister de jo penge på deres egne udgivelser.
#1 filmz-mr. pink 19 år siden
ved ikke om i kan forklare eller forsvare det, det var mest en slags surt opstød fordi jeg synes det er mega lamt.
#2 filmz-lone wolf 19 år siden
#3 nakalay 19 år siden
#4 filmz-WSTE_M 19 år siden
(scanbox: We Were Soldiers, Bound, Oh Brother Where Art Thou)
Det er er så filmene ikke "kan" bruges udenfor landet.
henne på dahf.dk er der en ti siders diskusion om scanbox, hvor også en scanbox medarbejder forklarer lidt om de tvungne undertekster.
personligt mener jeg det er noget LORT!
descend on us all this day, and for evermore.
#5 filmz-yoshimura 19 år siden
Kan du i övrigt ikke lige linke til den diskussion på dahf, du nävnte?
#6 filmz-WSTE_M 19 år siden
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic...
et eller andet sted i de tolv sider ligger svaret.. :)
descend on us all this day, and for evermore.
#7 filmz-ataris 19 år siden
#8 filmz-jimmil 19 år siden
#9 filmz-vassago 19 år siden
#10 nakalay 19 år siden