Hmm ... nogen andre der har oplevet sync-problemer med XE1'eren? Og er det noget, der evt. bliver rettet op på ved en firmwareopgradering?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#22 Jep! Det er et problem for en del. Åbenbart mest når man afspiller almindeligere DVD'ere. Såvidt jeg kan se, er det et problem som Toshiba ved eksisterer og forsøger at rette. Jeg har læst noget om, at firmware 1.6, den nyeste, skulle afhjælpe, men jeg har 1.5, så jeg kan ikke udtale mig herom.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#23 Tænkte det nok. Er det noget med, at man kan få firmware-opdateringerne tilsendt på en disc? Det ville være en klar fordel for mig, da jeg ikke har umiddelbar adgang til nettet i nærheden af, hvor min afspiller står.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
jeg har lige overtaget min kærestes profil(er en pige). Hm, film som jeg kan anbefale. Hvis du er til en lang piratfilm kan du tage ind og se pirats 3, men den varer dog ca. 2,5 timer, synes jeg er alt for langt tid. Men nogle film der er udgivet for nylig! Der kan du vælge star wars, en god gammel klassiker. Elsket af mange, den min kæreste har købt er der 6 dvder.
#23 Hvordan har du fået v1.5? Da jeg gik ind under Maintenance for at opgradere firmware, stod der, at nyeste version var 1.3. Da jeg gik ind samme sted igen, stod der v2.2, men da jeg forsøgte at opgradere en gang til, skrev den bare, at jeg havde opgraderet, og at den ikke ville gøre det igen.
#21 filmz-Narniabæver 17 år siden
#22 filmz-yoshimura 17 år siden
#23 filmz-Bruce 17 år siden
#24 filmz-yoshimura 17 år siden
#25 filmz-Kadann 17 år siden
Kan man ikke smide opdateringen på en CD-ROM og så opdatere på den måde?
#26 filmz-div 17 år siden
#27 Kalle Ferm 17 år siden
#28 filmz-yoshimura 17 år siden
#29 filmz-yoshimura 17 år siden
#30 filmz-Bruce 17 år siden
Men lip-sync er der endnu. Var der også på Supremacy! 2.2 er vist E1'erens.
Også snak om 1.6'eren her.
Hmm det ser ud som om det er version 2.0