#7 Jeg har lovet mig selv at jeg ikke vil udskifte mine Special Editions med BD, men det er nu fristende... men der skal fandme være noget godt ekstra materiale og det bliver nok ikke lige når de udkommer
#2 - Kill Bill 1+2 kommer i region A den 9/9 - i første omgang vistnok som en Amazon Exclusive. Den samlede udgave, som vi blev lovet sidste år, er der stadigvæk ikke noget nyt om.
Jeg ser selv frem til alt af Mario Bava og David Lynch.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Klart Leones film - bl.a. "Den gode, den onde og den grusomme" og "Once Upon a Time in the West" bliver et mirakel at få kastet op på lærredet i 1080p. Derudover glæder jeg mig som et lille barn til den fulde udgave af "Metropolis" i HD, det er absolut den udgivelse jeg glæder mig mest til.
Ellers udmiddelbart:
"Lost Highway" "Alien boksen" "The Dark Knight" "Double Indemnity" "City of Lost Children"
Oh yes, Leone ville være nice. Lad os håbe at de dropper de helt og aldeles forfærdelige nye lydeffekter, de smækkede på den seneste dvd-udgivelse. Blasfemisk og grænseløst irriterende.
#11 tiany 16 år siden
#12 The Insider 16 år siden
#13 filmz-DocDoom 16 år siden
#14 tiany 16 år siden
#15 Buzz 16 år siden
#16 Yoda 16 år siden
Damn bad news!!
Jeg troede ellers, at det var Nemesis, du så mest frem til ;-)
#17 The Insider 16 år siden
#18 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Jeg ser selv frem til alt af Mario Bava og David Lynch.
#19 dolphinfriendly 16 år siden
Ellers udmiddelbart:
"Lost Highway"
"Alien boksen"
"The Dark Knight"
"Double Indemnity"
"City of Lost Children"
#20 The Insider 16 år siden