Deadwood Carnivalé Casablanca LOTR trilogy Indy trilogy BTTF trilogy Alien Quadrilogy Lion King (disney) Tarzan (disney) The Abyss DC Dances With Wolves Braveheart Ben Hur Das Boot Jurassic Park Once Upon a Time in America Young Guns 1+2 León DC
Barry Lyndon Singin' In The Rain Alien The Third Man Vertigo Lawrence of Arabia Spartacus Notorious On The Town Citizen Kane Il Gattopardo A Star Is Born Gone With The Wind El Cid The Red Shoes A Matter of Life and Death The Quiet Man Exodus Quo Vadis The Rise and Fall of Rome Doctor Zhivago Seven Samurais North By Northwest Deadwood Carnivale Rome Double Indemnity The Band Wagon Gentlemen Prefer Blondes Sunset Boulevard Ben Hur Rear Window Blow Up Henry V Richard III An American in Paris To Catch a Thief The Lion in Winter Bad day at Black Rock Ten Commandments Where Eagles Dare Meet me in St. Louis Le Consequence dell'Amore Sound of Music Le Cercle Rouge Dolce Vita L'Aventura Touch of Evil The Night of the Hunter Out of the Past Laura Pickup on North Street Godfather LA Confidential The Maltese Falcon Big Sleep Heat Nosferatu The Man Who Shot Liberty Valance
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der er et hav af film, og vel næsten alle film med betegnelsen "klassiker" kunne man jo godt tænkte sig, at man fik givet en lille opfriskning..
Personligt har jeg været ret skeptisk over hvor godt det kan blive med en ældre film.. Men så fik jeg købt mig BD-udgaven af Dirty Harry.. Og ved gud, hvor ser det godt ud !
Så i mine øjne glæder jeg mig til at ALLE film udkommer på BD ! :D
Men i øjeblikket glæder jeg mig allermest til LOTR-trilogien og Terminator (især 2'eren, men 1'eren ville heller ikke gøre noget)..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#27 - Terminator 2 er skam udkommet og er endda ret billig - hos axel fx til 90kr for R0 versionen (findes også billigere hos dvdpacific hvis du alligevel skal ha' noget andet derfra så du kan dele portoen): http://www.axelmusic.com/productDetails/0122361915...
Har den selv og det er en fornøjelse selvom det nok ikke er en reference blu-ray som sådan. :-)
Glæder mig rigtig meget til Terrence Malick's The Thin Red Line udkommer på blu-ray! Men kunne nu godt forstille mig der går en rum tid inden det sker:(
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#21 Yoda 16 år siden
#22 McPeter 16 år siden
Deadwood
Carnivalé
Casablanca
LOTR trilogy
Indy trilogy
BTTF trilogy
Alien Quadrilogy
Lion King (disney)
Tarzan (disney)
The Abyss DC
Dances With Wolves
Braveheart
Ben Hur
Das Boot
Jurassic Park
Once Upon a Time in America
Young Guns 1+2
León DC
og lidt for sjov
Convoy ;-)
#23 McPeter 16 år siden
* = Glæder mig til en god udgivelse. :-)
#24 Yoda 16 år siden
Jeg sætter også et kryds ved Dances with Wolves :-)
#25 filmz-Bruce 16 år siden
Singin' In The Rain
Alien
The Third Man
Vertigo
Lawrence of Arabia
Spartacus
Notorious
On The Town
Citizen Kane
Il Gattopardo
A Star Is Born
Gone With The Wind
El Cid
The Red Shoes
A Matter of Life and Death
The Quiet Man
Exodus
Quo Vadis
The Rise and Fall of Rome
Doctor Zhivago
Seven Samurais
North By Northwest
Deadwood
Carnivale
Rome
Double Indemnity
The Band Wagon
Gentlemen Prefer Blondes
Sunset Boulevard
Ben Hur
Rear Window
Blow Up
Henry V
Richard III
An American in Paris
To Catch a Thief
The Lion in Winter
Bad day at Black Rock
Ten Commandments
Where Eagles Dare
Meet me in St. Louis
Le Consequence dell'Amore
Sound of Music
Le Cercle Rouge
Dolce Vita
L'Aventura
Touch of Evil
The Night of the Hunter
Out of the Past
Laura
Pickup on North Street
Godfather
LA Confidential
The Maltese Falcon
Big Sleep
Heat
Nosferatu
The Man Who Shot Liberty Valance
#26 Yoda 16 år siden
#27 HonoDelLoce 16 år siden
Personligt har jeg været ret skeptisk over hvor godt det kan blive med en ældre film.. Men så fik jeg købt mig BD-udgaven af Dirty Harry.. Og ved gud, hvor ser det godt ud !
Så i mine øjne glæder jeg mig til at ALLE film udkommer på BD ! :D
Men i øjeblikket glæder jeg mig allermest til LOTR-trilogien og Terminator (især 2'eren, men 1'eren ville heller ikke gøre noget)..
#28 elwood 16 år siden
The Blues Brothers
Im done 8-)
eller måske ikke men det er mine to vigtigeste.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 McPeter 16 år siden
http://www.axelmusic.com/productDetails/0122361915...
Har den selv og det er en fornøjelse selvom det nok ikke er en reference blu-ray som sådan. :-)
#30 MouseMickey 16 år siden