Gravatar

#1 Yoda 16 år siden

Der har sikkert været en lignende tråd før, men vi tager jo ikke skade af igen at ytre os om vores ønsker.

Hvilke film ser du frem til vil du blive lanceret på BD?

Jeg lægger ud med disse, som jeg glæder mig meget til.

- Star Wars (alle seks)
- Jaws
- Psycho
- Vertigo
- The Lion King
- Lord of the Rings-trilogien
- Kill Bill (kommer heldigvis snart)
- E.T.
- Casablanca
- Gone With the Wind
- Alien
- Aliens
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 Kalle Ferm 16 år siden

De fleste af de ovennævnte og så Indy. :-)

Ved man noget om hvordan Kill Bill bliver udsendt? Hele filmen samlet eller de to vi kender allerede...?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#3 Bohemian 16 år siden

Alien Quadrilogy : )

The Thing

Bliver sku lækkert!
Free in serenity.
Gravatar

#4 Buzz 16 år siden

hved man om alle film komme på bd? eller har man lave en liste over de gammel film som ny som skal på bd ?eller det kun mesteværke der komme på bd?
Gravatar

#5 Yoda 16 år siden

"Gladiator" kommer også på listen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 DarkLight 16 år siden

Firefly
Band Of Brothers
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 The Insider 16 år siden

Hvad med alle Star Trek-filmene? :-) De udkommer heldigvis enten samtidig med biograf- eller BD-udgivelsen af den kommende film ifølge pålidelige kilder.
War. War never changes.
Gravatar

#8 filmz-Kadann 16 år siden

Ach, der er jo ufatteligt mange og jeg har en liste derhjemme over film fra samlingen, der står til udskiftning, når/hvis de bliver udgivet - der er vist 100-200 titler på, men her er en håndfuld:

Star Wars
- hvis Lucas udgiver biografudgaverne af den originale kvalitet, i en kvalitet der er up to specs, ellers bliver der ikke smidt flere penge i hans retning.

LOTR-trilogien.
Indy-trilogien.

Og de store asiatiske film, som f.eks. Flying Daggers og lign.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#9 Yoda 16 år siden

Ja, for dælen! Det bliver en dag med glædeståre, når de kommer på BD. For ikke at tale om den dag, hvor "Next Generation" kommer...
Gravatar

#10 The Insider 16 år siden

#9, jeg tror desværre aldrig, det bliver en realitet... også baseret på, hvad visse kilder siger. Problemet er ikke blot, at alle effekterne er lavet i 480p (og der skal derfor naturligvis laves om på samtlige special-effects både 100%-cgi skud og composite-skud), men serien blev klippet og eksporteret på video, så man ville være nødt til at finde samtlige originale negativer og klipper hvert afsnit igen og frame-by-frame sørge for, man matchede originalerne.

Og det er 178 afsnit... Tre gange så mange, hvis de også skulle justere DS9 og Voyager naturligvis. Daunting task! Selvom jeg naturligvis ikke ville tøve med at kaste penge i Paramounts retning, hvis de valgte at klare opgaven :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: