Gravatar

#21 Yoda 19 år siden

Uha og ja da da - det ville sku også glæde mig, hvis "Fantomas" blev udgivet - det er vidunderlige film.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#22 filmz-topmajor 19 år siden

Vil også lige spørge til The Man With no Name Trilogy. Nogen der kan sige noget om boksen. Noget ekstramateriale eller bare filmene?
Gravatar

#23 Old Son 19 år siden

Den franske CGI-serie "Insektors" - nogen, der kan huske den? Den er udgivet i Frankrig, men uden úndertekster.
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
Gravatar

#24 filmz-ataris 19 år siden

Ong-Bak i en udgave med engelske tekster. Har kun faldet over nogle uden, men der må da snart komme en med.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#25 Yoda 19 år siden

Nu er der i sær blandt tv-serierne et ikke helt ubetydeligt antal, som jeg gerne så udgivet på dvd i sæson sæt - som den uforbederlige tv nostalgiker, jeg er.

Here goes.

- Heathcliff (animation)
- Inspector Gadget (animation)
- Jayce and the Wheeled Warriors (animation)
- Muppet Babies (animaton - jeg er en svag mand ;-)
- She-Ra (animation - endnu engang, jeg er svag) iøvrigt er det He-Mans søster, der her er tale om.
- Silver Hawks (animation)
- The Smurfs (animation)
- The Snorks (animation)
- Teenage Mutant Ninja Turtles (animation)
- The Jetsons (animation)
- The Real Ghostbusters (animation)
- Thundercats (animation)
- Air Wolf
- The Fall Guy
- Remington Steele
- Hart to Hart
- Simon & Simon
- Riptide
- Bravestar (animation)
- C.O.P.S (animation)
- Captain N: The Game Master (animation)
- Captain Plaet and the Planeteers (animation)
- Centurions (animation)
- David the Gnome (animation)
- Ducktales (animation)
- Gummi Bears (animation)
- Fraggle Rock
- Flach Gordon

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#26 chandler75 19 år siden

Vi må heller ikke glemme den danske sci-fi 80'er serie "Crash" :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#27 Yoda 19 år siden

Den er god med dig ;-)
Gravatar

#28 El vez 19 år siden

#10,11,12 Ang. Man With No Name Trilogy er udgivelserne vist af forholdsvis tvivlsom kvalitet.

Den nye genudgivelse af The Good The Bad And The Ugly er ret fantastisk, det samme gaelder udgivelsen af Leones Once Upon A Time In The West!

Saa det betyder vel at jeg godt kunne oenske mig remasterede udgaver af Fistful Of Dollars og For A Few Dollars More ;)

De Skrigende Halse kunne ogsaa godt snart tage at komme paa dvd..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#29 PredatorX 19 år siden

Uha... har du set Airwolf for nyligt? Jeg downloadede nogle afsnit over nettet, og de var ikke så fede som jeg huskede dem hehehe... Titel melodien er dog stadig cool!

I samme åndedrag mindes jeg at jeg for et godt stykke tid siden, købte første sæson af "Dick Turpin". Den var heller ikke helt så god som jeg huske den:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#30 Yoda 19 år siden

Ja, jeg her en del afsnit på VCD.

Glimrende underholdning.

Dick Turpin nyder jeg i fulde drag, når de sender det på Zulu.

Skriv ny kommentar: