Gravatar

#11 lagoni 16 år siden

#10 - jeg vil tro de bruger DVDprofiler e.l. program, der kan man vist slå op under de enkelte skuespillere.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 MouseMickey 16 år siden

Jeg kan heller ikke lige overskue det... Men jeg har i hver fald 16 film med Chuck Norris
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#13 MuManden 16 år siden

Helt korrekt gættet, jeg tog bare et udsnit af dem jeg mener der havde størst protientale til at være med i flest film.
Der kom Bruce først med 21, derefter Robert De Niro med 20 stk. og Schwarcenegger med 16 stk.

Har faktisk en hel del der er med i en 10-12 film. I blandt dem kan nævnes: Jackie Chan, Jim Carrey, Matt Damon, Leonardo drengen, Tom Cruise, Jack Nicholson, Ben Stiller, Brad Pitt, Clint Eastwood, Ian Holm, Morgan Freeman, Johnny Depp, Samuel L Jackson, Danny Devito, Owen Wilson...

Det var så lige dem jeg kunne finde på under 10 min.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#14 Collateral 16 år siden

#10 + 11: Jeg bruger DVD profiler ja. Der er det nemt at få en oversigt over hvor mange film du har med den samme skuespiller, men ville nu nok have vidst at det var Depp anyways, fordi de film manden medvirker i, er fede. I hvert fald i de fleste tilfælde.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15 tiany 16 år siden

Jeg tror jeg kan konkludere at jeg ikke foretrækker en bestemt skuespiller, for der er ikke en bestemt jeg har særlig mange med.

Tror at dem jeg har flest med er Tom Cruise, Gary Oldman og William Shatner(I am a trekkie and not afraid to admit it) - Dem har jeg alle 7 stk med, men jeg tror faktisk at jeg har en mere med Gary Oldman som ikke er krediteret, så jeg tror at han er den jeg har flest med.

Og så ellers keanu reeves, patrick steward og vince vaughn - 6 stk
Valar morghulis
Gravatar

#16 chronaden 16 år siden

haha :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#17 filmz-Vejlemand 16 år siden

Tom Hanks. 5-6 film
Nikolaj Vejlemand
Gravatar

#18 dyg 16 år siden

Jeg må tilstå, at jeg absolut ingen anelse har. Derfor hentede jeg et lille statistik-plugin til DVD Profiler, der så har fortalt mig, at de skuespillere jeg har flest dvd'er med er (med mindre den har regnet forkert):

Hank Azaria, Tress McNeille - 15
Harry Shearer - 14

Directors:
Peter Jackson - 12
Dario Argento - 9
Burton, Kubrick, Spielberg, Smith - 8

Writers:
Argento - 10
Chris Carter, Jackson, Smith - 9

Producers:
Weinstein Brothers - 17

Composers:
Elfman - 19
Shore - 13
Zimmer - 11
Williams - 10
Morricone - 9
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 Åkepool 16 år siden

#18 - Hov, tæller det også med, bare de lægger stemme til noget? (kan se du har en del "The Simpsons").

Og hvad er DVD profiler? Er det et godt program, til at holde styr på sine dvd'er?

Er i fuld gang med at tælle manuelt. Er nået til 3. ud af 11 hylder på reolen ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20 chandler75 16 år siden

# 19 Ja, DVD Profiler er det mest udbredte program til dvd-styring.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: