Nu mangler jeg bare, at der er en der gider fortælle mig, hvordan man lige finder en liste over hvilke skuespillere man har flest film med? For man skal vel ikke sidde og tjekke hver enkelt skuespiller?
So, at last we meet for the first time for the last time.
#26 Ahh genialt det plug-in havde jeg ikke, sad ellers og ledte efter noget lignende den dag jeg talte mine, men jeg kunne se at jeg havde ret med mine bud i #15 - Tak for linket
#24 Jeg levede længe med den gratis version, men jeg synes det var alle pengene værd da jeg betalte for fuld version
Jeg må springe over desværre. Jeg benytter mit eget, ret simple, men hjemmelavede listesystem, så jeg har ikke andre muligheder, end tælle dem manuelt og det gider jeg ikke. :)
#21 dyg 16 år siden
DVD Profiler er et rigtigt lækkert program til at holde styr på dvd'erne med. Jeg gad godt nok ikke til at tælle 750 dvd'er igennem :)
#22 Åkepool 16 år siden
Er nu nået til hylde 8
#23 Åkepool 16 år siden
#24 Åkepool 16 år siden
Så skal man pludselig til at betale for det.....ØV!!!
#25 Åkepool 16 år siden
Nu mangler jeg bare, at der er en der gider fortælle mig, hvordan man lige finder en liste over hvilke skuespillere man har flest film med? For man skal vel ikke sidde og tjekke hver enkelt skuespiller?
#26 dyg 16 år siden
#27 Åkepool 16 år siden
Bær over, jeg er ikke god til det her :)
#28 dyg 16 år siden
#29 tiany 16 år siden
#24 Jeg levede længe med den gratis version, men jeg synes det var alle pengene værd da jeg betalte for fuld version
#30 filmz-Kadann 16 år siden