Der går lige et stykke tid endnu, eftersom jeg kun har lagt 63 film ind so far.
Lige nu har jeg flest film (4) med: Jack Angel, Michael Gough og Pat Hingle. Ikke lige navne jeg regner med, ligger i toppen når jeg er færdig, der har jeg en svag mistanke til Jim Carrey.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Top 5 skuespillere: Frank Welker - 26 Jim Cummings - 23 Jeff Bennett - 22 Jack Angel - 18 Sarah Michelle Gellar - 17
Jeg anede først ikke hvem de 4 første var. Men det er så alle 4 stemme-skuespillere...
Af instruktører er dette min top 5: James A. Contner - 14 Joss Whedon - 14 David Grossman - 13 Hamilton Luske - 11 Clyde Geronimi - 10
Der var jeg også i tvivl, hvem folk var (lige på nær Whedon). Men Contner og Grossman instruerer mest tv-serier, og Luske og Geronimi var instruktører på Disneyfilm (101 dalmatians, Lady & the Tramp, Sleeping Beauty Etc.).
Skuespillere: Scarlett Johansson 21 Bruce Willis 10 Robert De Niro 10 Steve Buscemi 9 Alec Guiness, Natalie Portman, Brian Cox, Willem Dafoe, Morgan Freeman, Ed Harris, Dustin Hoffman og Ian Holm alle 8
Instruktører: Martin Scorsese 8 Robert Zemeckis 8 Coen-brødrene 7 Peter Jackson 6 Russ Meyer 6
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jeg holder normalt styr på min samling via et excel-ark. Ikke det mest omfattende, men til gengæld overskueligt.
Men nu hvor det handler om at finde ud af hvilke skuespiller der optræder i flest af mine film tog jeg mig endelig sammen til at installere dvd-profiler. Jeg har kun indtastet nogle få titler, så jeg har ikke et fuldt overblik endnu, men indtil videre synes jeg at programmet er lidt misvisende. Eksempelvis har jeg indtastet de fire første "Frasier" sæsoner, men går jeg ind under plugins-> statistics-> cast, så optæller programmet en af hovedpersonerne til kun at være med i to af sæsonerne, på trods af at han er med i alle fire.
Noget andet er, at man må være opmærksom på de boxset, som indeholder mere end én film, da programmet kun tæller personerne med én enkel gang, og ikke en gang pr. film i boxsetet. Det er da i hvert fald det der er tilfældet med min "Ultimate Matrix Collection"
#31 dyg 16 år siden
#32 Skeloboy 16 år siden
En hurtig tælling:
Al Pacino - 20
Robert De Niro - 20
Toshiro Mifune - 15
Instruktører:
Akira Kurosawa - 18
David Lynch - 14
Martin Scorsese - 13
Stanley Kubrick - 12
#33 Skeloboy 16 år siden
Her kommer den:
Al Pacino - 20
Robert De Niro - 20
Toshiro Mifune - 15
Jennifer Connelly - 12
Sean Penn - 10
Instruktører:
Akira Kurosawa - 18
David Lynch - 14
Martin Scorsese - 13
Stanley Kubrick - 12
Joel(og Ethan Coen) - 11
#34 Åkepool 16 år siden
Du er genial NayZe :)
Der går lige et stykke tid endnu, eftersom jeg kun har lagt 63 film ind so far.
Lige nu har jeg flest film (4) med: Jack Angel, Michael Gough og Pat Hingle. Ikke lige navne jeg regner med, ligger i toppen når jeg er færdig, der har jeg en svag mistanke til Jim Carrey.
#35 Herrguth 16 år siden
Top 5 skuespillere:
Frank Welker - 26
Jim Cummings - 23
Jeff Bennett - 22
Jack Angel - 18
Sarah Michelle Gellar - 17
Jeg anede først ikke hvem de 4 første var. Men det er så alle 4 stemme-skuespillere...
Af instruktører er dette min top 5:
James A. Contner - 14
Joss Whedon - 14
David Grossman - 13
Hamilton Luske - 11
Clyde Geronimi - 10
Der var jeg også i tvivl, hvem folk var (lige på nær Whedon). Men Contner og Grossman instruerer mest tv-serier, og Luske og Geronimi var instruktører på Disneyfilm (101 dalmatians, Lady & the Tramp, Sleeping Beauty Etc.).
#36 Steffan Rasmussen 16 år siden
Scarlett Johansson 21
Bruce Willis 10
Robert De Niro 10
Steve Buscemi 9
Alec Guiness, Natalie Portman, Brian Cox, Willem Dafoe, Morgan Freeman, Ed Harris, Dustin Hoffman og Ian Holm alle 8
Instruktører:
Martin Scorsese 8
Robert Zemeckis 8
Coen-brødrene 7
Peter Jackson 6
Russ Meyer 6
#37 Collateral 16 år siden
Men da jeg nu kender det, kan jeg jo give en top 5:
Johnny Depp - 21
Charlie Chaplin - 9
Kelsey Grammer - 9
Brad Dourif - 7
Dan ("Bulldog") Butler - 6
#38 Collateral 16 år siden
#39 MuManden 16 år siden
Det er jo meget lettere! Det er jo snyd... :D
Ej, mange tak for linket.
#40 Verbal 16 år siden
Men nu hvor det handler om at finde ud af hvilke skuespiller der optræder i flest af mine film tog jeg mig endelig sammen til at installere dvd-profiler. Jeg har kun indtastet nogle få titler, så jeg har ikke et fuldt overblik endnu, men indtil videre synes jeg at programmet er lidt misvisende. Eksempelvis har jeg indtastet de fire første "Frasier" sæsoner, men går jeg ind under plugins-> statistics-> cast, så optæller programmet en af hovedpersonerne til kun at være med i to af sæsonerne, på trods af at han er med i alle fire.
Noget andet er, at man må være opmærksom på de boxset, som indeholder mere end én film, da programmet kun tæller personerne med én enkel gang, og ikke en gang pr. film i boxsetet. Det er da i hvert fald det der er tilfældet med min "Ultimate Matrix Collection"