Gravatar

#1 filmz-d4||3 19 år siden

Heysa hvilken Indiana Jones film var nu den første?
Gravatar

#2 azathoth 19 år siden

Nummer 1... :D

Ej, den første er Raiders of the Lost Arc, dernæst Temple of Doom og til sidst The Last Crusade. Det er ihvertfald udgivelsesrækkefølgen.

Rent kronologisk foregår Temple of Doom før Raiders of the Lost Arc.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 nakalay 19 år siden

We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4 filmz-d4||3 19 år siden

Oki mere fordi det er så lang tid siden jeg har set dem alle, og jeg har lige købt DVD boksen så jeg ku ik liii huske om der er en historie "igennem alle 3 film"....??? Men det mener jeg ikke der er ?
Gravatar

#5 Kalle Ferm 19 år siden

Nej, historierne er adskilt.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 filmz-gilbert 19 år siden

Ekstramaterialet på DVD-boksen er iøvrigt forrygende, hvis man interesserer sig for historien bag filmene. F.eks., at Tom Selleck var tiltænkt rollen som Indy, og man kan faktisk se nogle demo-optagelser med ham. Det er også spændende, at visse udendørsscener i "Stjernekrigen" og "Jagten på den forsvundne skat" er optaget det samme sted i Marokko. Omkring selve filmene har jeg aldrig været særlig begejstret for 2´eren, Temple of doom, som er alt for "mørk" til en eventyrfortælling. Den indledende bådtur er dog god (blev allerede optaget til "raiders")
Gravatar

#7 DarkLight 19 år siden

Lyder spændende. Må indrømme at Boksen ikke har været i min DVD en eneste gang siden købet, da den kom ud.

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 filmz-d4||3 19 år siden

Hehe jeg foretrækker nok Harrison Ford som Indy :D
Gravatar

#9 filmz-mullexp 19 år siden

Det er også spændende, at visse udendørsscener i "Stjernekrigen" og "Jagten på den forsvundne skat" er optaget det samme sted i Marokko.

Jeg har været guide i Tunisen. og der havde vi en udflygt til et af de sted star wars ep 1 være blevet optaget...

Så er du sikker på at det er i Marokko den er optaget..

Jeg ved at de nye star wars film er optaget i Marokko.

Jeg staver af lort ved det godt.
Gravatar

#10 PredatorX 19 år siden

Den indledende bådtur i 'Temple...' blev ikke optaget til 'Raiders'(skuespillerne er jo ikke de samme). Den var med i manus dog.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: