Jeg har lige modtaget film fra Axelmusic og Loaded247.com. Filmene var plumberet med klisterplastik alle 3 åbningssider og det her fordømte plastik var overhovedet ikke til at få af og der sidder nu limrester på coverne og flere steder er den gennemsigtige plastik på coverne også blevet krøllet og fået irriterende mærker. Jeg er typen der godt kan lide at passe på mine DVD'er osv, så det er dælme irriterende!!! Det er jo nok min egen skyld, men er der også andre der har haft problemer med de her fordømte plumberinger eller andet indpakning, der smadrer filmene?
Jeg har haft samme problem engang imellem med R1-filmene. Det ser ud til at når de har ligget for længe, så virker limen en anelse for godt, så det er en kamp at få skidtet af.
Hvis det er en standard amaray de ligger i og problemet er for stort, så skærer jeg bare plumberingen i stykker og smider papiret + film over i en ny amaray.
Ja, jeg kender også godt til plumberingerne (specielt på reg.1 film). Det kan være PISSE irriterende at få af, og efterlader også nogle gange knæk på coveret, hvis man ikke er forsigtig.
Jeg plejer at skære det op med en skarp kniv ved at lade den følge coveret hele vejen rundt, så er det lettere at få plumberingen af uden at efterlade mærker.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
"Jeg plejer at skære det op med en skarp kniv ved at lade den følge coveret hele vejen rundt, så er det lettere at få plumberingen af uden at efterlade mærker."
Samme metoder jeg bruger. Plejer at være problemfrit.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det værste synes jeg er de ratings eller stickers der er ret små, men kan ikke se dem på billeder af covers til dvd'erne altid.
Det trælse ved dem er at når man prøver at få dem af så, smuldre de eller hvo'en man lige skal sige det, de er umulige at få af, uden at det ser grimt ud.
Jeg tror godt folk kender til dem herinde.
Ved ikke lige hvo'en jeg ellers skal forklare det. Dem skal man ikke fjerne for det ser rent faktisk grimmer ud, end når de er på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der er ikke mange der ved det, men nede i Helvede bor en af Djævlens sønner, der kaldes DVDjævlen. En dag, hvor hans ligtorne plagede ham særligt meget, opfaldt han DVD-klistermærkerne.
#1 filmz-Frank light 18 år siden
Det er jo nok min egen skyld, men er der også andre der har haft problemer med de her fordømte plumberinger eller andet indpakning, der smadrer filmene?
#2 filmz-Kadann 18 år siden
Hvis det er en standard amaray de ligger i og problemet er for stort, så skærer jeg bare plumberingen i stykker og smider papiret + film over i en ny amaray.
#3 Yoda 18 år siden
Jeg plejer at skære det op med en skarp kniv ved at lade den følge coveret hele vejen rundt, så er det lettere at få plumberingen af uden at efterlade mærker.
#4 DarkLight 18 år siden
Samme metoder jeg bruger. Plejer at være problemfrit.
#5 chandler75 18 år siden
#6 elwood 18 år siden
Det trælse ved dem er at når man prøver at få dem af så, smuldre de eller hvo'en man lige skal sige det, de er umulige at få af, uden at det ser grimt ud.
Jeg tror godt folk kender til dem herinde.
Ved ikke lige hvo'en jeg ellers skal forklare det. Dem skal man ikke fjerne for det ser rent faktisk grimmer ud, end når de er på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 dyg 18 år siden
#8 18 år siden
#9 El vez 18 år siden
Det kræver dog at det er en jævn overflade, ville ikke bruge det på en grov digipak som f.eks "Once Upon A Time In The West".
#10 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"