Nu hopper jeg også (endelig!) snart på BD vognen, og sidder allerede nu og fintænker over hvilken en film jeg skal købe først til rigtigt at fremvise mit peen-forlængelse!
Så vil lige høre hvilken BD i sætter på når i skal imponere både på billede og lyd? (ikke animeret)
Sunshine ! Udover jeg tilhører den gruppe, der synes det er en super god film (eller - de første 2/3 er super gode - den sidste 3-del er bare god :D) så står den ualmindeligt lækkert og lyder SUPER på bd :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Lyd: Top Gun. Selv med DVD'en med DTS lyd er der intet der kommer i nærheden af når flyet lætter i starten.
Billede: ... svær, pixar er altid flot. Rat, Cars, WALL-E. De fleste full cgi film er vel gode at vise frem. Men når det kommet til stykket, så må mit svar vel være: "SPEEDRACER" Den er så ren og klar i sit stilbillede, at det er svært ikke at blive imponeret i HD.
#1 chronaden 15 år siden
Så vil lige høre hvilken BD i sætter på når i skal imponere både på billede og lyd? (ikke animeret)
Hvilken film skal jeg købe først? :)
#2 HonoDelLoce 15 år siden
Sunshine ! Udover jeg tilhører den gruppe, der synes det er en super god film (eller - de første 2/3 er super gode - den sidste 3-del er bare god :D) så står den ualmindeligt lækkert og lyder SUPER på bd :)
#3 cyberzed 15 år siden
Læste en eller anden der anbefalede Wall-E, pga. grafik lyd men er ikke selv hoppet på den...endnu...måske...muligvis.
#4 inflector 15 år siden
#5 Norrah 15 år siden
Billede: ... svær, pixar er altid flot. Rat, Cars, WALL-E. De fleste full cgi film er vel gode at vise frem. Men når det kommet til stykket, så må mit svar vel være: "SPEEDRACER"
Den er så ren og klar i sit stilbillede, at det er svært ikke at blive imponeret i HD.
#6 chronaden 15 år siden
skrev "ikke animeret" :)
#7 Bony 15 år siden
Men ellers synes jeg at "Blade Runner", "The Dark Knight", "Batman Begins", "Black Hawk Down" er super flotte både hvad angår lyd og billede. :)
#8 chronaden 15 år siden
Blade Runner
Kingdom of heaven DC
2001
til at begynde med :)
#9 The Insider 15 år siden
#10 chronaden 15 år siden
Wanted bruger jeg ikke flere penge på end de 40kr jeg lige har givet på DVD... :P