Gravatar

#1 filmz-Munk 19 år siden

Svenskerne frigiver den 31. august triologien i en ny boks fyldt med ekstra materiale..

Se billedet her!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 filt 19 år siden

Hmm... kan man være så heldig at der ikke er svensk tekst på selve boksen?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3 filmz-Munk 19 år siden

Så vidt jeg kan se på billedet er forsiden ihvertfald fri.. og det er som altid det vigtigste!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#4 filt 19 år siden

#3, men hvis bagsiden eller ryggen er klistret til med alverdens svenske lort, så vil jeg nu gå udenom.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#5 El vez 19 år siden

Er indholdet ikke vigtigere at finde ud af?

Snakker vi DTS her?
Har du nogle detaljer, Munk?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 filmz-Bruce 19 år siden

Har kigget lidt efter den igår, men kan ikke finde detaljer. Det kan være en genudgivelse af den ældre collectors box. Men den er isåfald stadig helt underlegen Superbit'en 1'eren.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 kasper0204 19 år siden

Yes yes yes yes yes!

har VENTET på denne... bliver det måske ikke muligt at den bliver udgivet her i Danmark med dansk tekst på og sådan?

--- Også kommer der alligevel snart en 4 ---
Gravatar

#8 filmz-Loft 19 år siden

Damn, den gad jeg godt have. Har dog de tre film allerede, så vil hellere bruge pengene på andre film.
Gravatar

#9 filmz-Munk 19 år siden

De detaljer der er fremme indtil videre har jeg fra The Import Forum, men iflg. ham der bragte billedet er udgivelsen endnu ikke offenligtgjort, og de svenske forhandlere han kun fået sparsom info indtil videre!
- Steve Carell
Gravatar

#10 El vez 19 år siden

Tak for info.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: