Jeg har lige fundet en japansk film på axelmusic.dk. den eneste udgave de har tilbage er dog en koreansk edition. der er ganske vidst engelske undertekster på den.
Men jeg ville høre om der var nogen der vidste om Koreaner har det med at dubbe film med deres egen sprog, således at det er koreansk og ikke Japansk. Jeg spørger grundet mangel på et billede af bagcoveret inde axelmusics hjemmeside.
Så hvis nogen før har haft købt en koreansk dvd udgive, har I så oplevet at lyden har været dubbed med koreansk?
#1 filmz-da monstar 18 år siden
Men jeg ville høre om der var nogen der vidste om Koreaner har det med at dubbe film med deres egen sprog, således at det er koreansk og ikke Japansk. Jeg spørger grundet mangel på et billede af bagcoveret inde axelmusics hjemmeside.
Så hvis nogen før har haft købt en koreansk dvd udgive, har I så oplevet at lyden har været dubbed med koreansk?
#2 Bates 18 år siden
#3 filmz-Kadann 18 år siden
Prøv evt. www.dvdcompare.net - der skulle være en mulighed for at du kan se hvilke lydspor o.s.v. der er på den pågældende udgivelse.
Edit: Jeg har f.eks. "Seven Samurai" og "Equilibrium" i koreansk udgave og der er kun de oprindelige lydspor på.
#4 El vez 18 år siden
#5 filmz-da monstar 18 år siden
Tak for de hurtige besvarelser. Det var til stor hjælp.