Vil høre om DU kan hjælpe mig med at finde disse DvD'er et sted hvor de er til en rimelig pris. Jeg har fundet dem et sted - men der koster de 237,- og det er en net-pris. Det er altså for dyrt - syntes jeg...
Men det er: All Over Me Better Than Chocolate But i Am a cheerleader
All Over Me kan du købe hos Bensons World til £17,24 inkl. porto (ca. 185 kr.) - du kan få den en smule billigere enkelte steder, men det er hos forhandlere, jeg enten ikke har erfaring med og/eller, som er placeret uden for EU. Better Than Chocolate kan erhverves hos DVD Soon for lidt under 30 kr. But I'm A Cheerleader kan fås til ca. 48 kr. hos Play.
Håber det var til hjælp.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Okay, men du skal regne med, at fordi Play sender deres varer fra Jersey (uden for EU), så er der chance for, at alle dine forsendelser over 80 kr. bliver fortoldede. Efter hvad jeg kan regne ud, bliver det omkring 170-200 kr. oven i den originale pris - hvis du altså bliver taget. Så pas på.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Det kommer bag på mig :-(.. Men der står da på sitet at forsendelse er gratis... Men det vil tiden vise - og hvis du har ret *som du jo temmelig sikkert har* så må jeg jo tage det som en lærestreg...
Om der skal betales Told/moms har intet med forsendelses omkostninger at gøre. Det der er afgørende er om det bliver sendt fra et EU-land eller ej. Dog skal der ikke betales for indførelser under 80.-
Du kan altid tjekke med Told-lommeregneren om der skal told på eller ej. Dog er der nogle post medarbejderer der ikke altid kan tolke regler rigtig, så det kan stadig godt være at postdk vil opkræve told/moms hvis du ligger på vippen.
#1 nielsen84 20 år siden
Vil høre om DU kan hjælpe mig med at finde disse DvD'er et sted hvor de er til en rimelig pris.
Jeg har fundet dem et sted - men der koster de 237,- og det er en net-pris.
Det er altså for dyrt - syntes jeg...
Men det er:
All Over Me
Better Than Chocolate
But i Am a cheerleader
MvH
Morten Nielsen.
#2 nakalay 20 år siden
Better Than Chocolate kan erhverves hos DVD Soon for lidt under 30 kr.
But I'm A Cheerleader kan fås til ca. 48 kr. hos Play.
Håber det var til hjælp.
#3 nielsen84 20 år siden
Mange tak for hjælpen :).
Ja tak - det var en stor hjælp!
MvH
Morten Nielsen
#4 nakalay 20 år siden
#5 nielsen84 20 år siden
Så ja det var en stor hjælp..
Bestilte dem alle sammen inde på Play.Com - den er også tilføjet til Fortrukne ;)..
MvH
Nielsen!
#6 nakalay 20 år siden
#7 nielsen84 20 år siden
Det kommer bag på mig :-(.. Men der står da på sitet at forsendelse er gratis...
Men det vil tiden vise - og hvis du har ret *som du jo temmelig sikkert har* så må jeg jo tage det som en lærestreg...
MvH
Morten
#8 Scherlund 20 år siden
Du kan altid tjekke med Told-lommeregneren om der skal told på eller ej. Dog er der nogle post medarbejderer der ikke altid kan tolke regler rigtig, så det kan stadig godt være at postdk vil opkræve told/moms hvis du ligger på vippen.
Told-Lommergenren