#1 19 år siden

Ja først hvad er en Platinum Edition (Det er hverken collectors e.l.)?? Kan ses her

Og så til FotR. Hvordan kan det være at der ikke er resten af det geil med man kan se her på den danske R2 udgave?
Gravatar

#2 nakalay 19 år siden

Tre ord: Du er ignorant. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3 dyg 19 år siden

#2 - Flot...

#1 - Jeg mener alle Extended Edition udgaver hedder Platinum Series. Hvis du kigger øverst på forsiden af coveret, så står der New Line Platinum Series. Jeg har selv kun r1, så jeg ved ikke om det også er gældende for r2.

Den sidste du linker til kan du også få i danmark, du kan se den her ved axelmusic. Den koster et par hundrede kroner mere end den "normale" Extended Edition.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 nakalay 19 år siden

#3 Ja, det kan du mene om, hvad du vil, men du kommer ikke uden om, at jeg har ret. Mit indlæg var dog skrevet med et glimt i øjet.

#5 19 år siden

#2 Pointe?
#3 Ahh troede at extended var speciel. Min skyld.

Jeg ved godt jeg kan købe r1 hos axel. Det var nu mere om hvorfor de ekstra ting er blevet taget ud af r2? og om der ikke findes en r2 med det hele i?
Gravatar

#6 nakalay 19 år siden

#5 Min pointe var at du skulle prøve at tænke - eller finde ud af det - selv. Det var nogle dumme spørgsmål.

Men for at besvare dem:

1. Platinum Edition er bare den gængse EE.
2. Og det gift set hos Axel som Nayze henviste dig til - det er den danske udgave, ikke den amerikanske (kig efter).
Gravatar

#7 dyg 19 år siden

#6 - Jeg har da også længe undret mig over, hvorfor der mange steder stod Platinum Edition ved r1, men næsten aldrig ved r2. Så er jeg måske også ignorant?

Hvis man ikke længere må stille spørgsmål, der for andre virker smådumme og indlysende, så tror jeg da bare jeg skal forlade skuden, for så er jeg da på den :S

#8 19 år siden

#6 *Host* nej den han linker til er RotK jeg linker til FotR :)
Ja fandt ud af platinum edition
Gravatar

#9 dyg 19 år siden

#8 - Ah, ups. Sorry :) Men FotR findes også som r2-gift set. Eller det har den gjort.
Gravatar

#10 El Capitan 19 år siden

Det var da satans så sej du er... (Läs Ironi)...

Det vidste jeg da heller ikke, og alligevel kan jeg da begå mig i det danske samfund..

Vi kan jo ikke allesammen väre lige så kloge som dig.. (Ironi igen)..

Skriv ny kommentar: