Gravatar

#1 filmz-yoshimura 18 år siden

Hjælp.

Jeg vil gerne have fat i den franske udgave af True Romance (denne) og Amadeus (denne), og jeg kunne selvfølgelig bare købe dem hos fnac eller amazon.fr - problemet er bare, at hver enkelt film inklusive forsendelse m.v. kommer til at koste det dobbelte af, hvad de tager for selve filmen.

Hos Fnac koster True Romance f.eks. 14 euro, men med forsendelse bliver det 27 euro.

So, er der nogen, der kunne tænke sig at lege indkøber for mig?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 filmz-vassago 18 år siden

Måske El vez :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 18 år siden

#2 Ham tænkte jeg også på, men jeg giver ham lige chancen for selv at melde sig under fanen - der er ingen tvang ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 El vez 18 år siden

Jeg kan da kigge på det. Jeg ved ikke lige hvornår jeg skal i Fnac, men jeg sender lige en pm når jeg har taget et kig.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 filmz-ataris 18 år siden

Kan godt forstå hvorfor du gerne vil have True Romance. Indpakningen er superb :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 18 år siden

#4 Det kunne være fedt. Thx.
Gravatar

#7 El vez 18 år siden

Jeg har ledt og har ikke kunnet finde nogle af de to udgivelser. Har tidligere stødt på True Romance hernede, men nu lader den til at være væk fra hylderne.

Jeg skal nok melde tilbage hvis jeg pludselig støder på dem.

Alle Amadeus udgivelserne lader dog til at være identiske - jeg købte min i england i digipak (går ud fra det er det du er ude efter), og jeg tror blot den findes i amaray nu.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 18 år siden

#7 Okay. Tak for indsatsen (indtil videre).

Skriv ny kommentar: