Om end spørgsmålet er noget vagt formuleret, formoder jeg, at han - tråden taget i betragtning - ønsker at købe de nævnte serier af jer. Men det havde I sikkert gennemskuet, I drillepinde.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Alias - Sæson 1, 2 og 3 (Fremragende underholdning)
Sopranos - Sæson 1, 2 måske lidt flere med tiden
24 timer - Sæson 1, 2 og 3 (Ganske underholdende, men ikke så god som Alias, lider af kun har een handling som er meget lig hinanden i alle 3)
X-files Sæson 1 til 9 - Svinger meget i kvalitet specielt de sidste 3 sæsoner selvom Robert Patrick er nu en god afløser for Mulder. Det er mange enelt stående afsnit, som kan ses mange gange og stadig give gåsehud og som helhed mener jeg at det er den bedste af den, som du nævner.
Smallville og Roswell er for meget teenageserie til min smag, men min familie kan godt lide dem, så måske hvis de kan købes billigt tror jeg at de ville købe dem.
Meget OT: Jeg forstår ikke folks fascination af Alias. Jeg må blankt erkende, at jeg kun så de første 2 afsnit, men det var nok den tyndeste gang *** jeg nogensinde har set. Jennifer Garner er en sløj skuespiller med ca. 2 ansigsudtryk (kvindernes svar på Keanu Reeves), og handlningen havde alt for mange huller og ulogiskheder (!). Hvem sidder fx. på et fly fra Kina til USA i 14 timer, smurt ind i blod og med tudefjæs, uden at nogen skeler det mindste til det?
Nå, det kan jo være den blev bedre senere, og 2 afsnit er selvfølgelig ikke nok til at kunne sige, at jeg gav serien en reel chance, men hvis resten af serien er som disse afsnit, så hopper jeg aldrig på den (eller hende).
#1 filmz-bentandersen4 19 år siden
Sopranos
Smallville
Roswell
24 timer
x-files
Liegmeget hvilken sæson!
#2 El vez 19 år siden
#3 Yoda 19 år siden
#4 wiseguy 19 år siden
Hvad skal du vide????
#5 filmz-yoshimura 19 år siden
#6 El vez 19 år siden
Men for en god ordens skyld kan jeg da nævne at mine x-files ikke er til salg.
#7 kasper0204 19 år siden
#8 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Alias - Sæson 1, 2 og 3 (Fremragende underholdning)
Sopranos - Sæson 1, 2 måske lidt flere med tiden
24 timer - Sæson 1, 2 og 3 (Ganske underholdende, men ikke så god som Alias, lider af kun har een handling som er meget lig hinanden i alle 3)
X-files Sæson 1 til 9 - Svinger meget i kvalitet specielt de sidste 3 sæsoner selvom Robert Patrick er nu en god afløser for Mulder. Det er mange enelt stående afsnit, som kan ses mange gange og stadig give gåsehud og som helhed mener jeg at det er den bedste af den, som du nævner.
Smallville og Roswell er for meget teenageserie til min smag, men min familie kan godt lide dem, så måske hvis de kan købes billigt tror jeg at de ville købe dem.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#9 myggen 19 år siden
Nå, det kan jo være den blev bedre senere, og 2 afsnit er selvfølgelig ikke nok til at kunne sige, at jeg gav serien en reel chance, men hvis resten af serien er som disse afsnit, så hopper jeg aldrig på den (eller hende).
#10 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***