1: Kan du ikke læse? 2: synes entlig ikke oldboy er særlig underlig, det er sguda ikke sådan noget David Lynch, eller Lars T shit. Den er sguda lige til, 2 vræde mænd, der vil ødelægge alt for hinanden.
Det kan da godt være jeg ikke forstår de elementer, men jeg har mere på fornemmelsen, at det er alle andre, der bare tror de ved hvad det handler om, så de kan sidde på deres små, franske avant gardecafeer, med intakt fibskæg og alpehue, og diskutere, hvorfor Jean Pierres Le Strange er filmet i grønt objektivt. (Dette alt imens instruktøren går til banken, skrigende af grin..)
Så fordi at DU måske ikke lige kunne forstå betydningen eller den eventuelle symbolik, så er det pludselig alle ANDRE der faktisk slet ikke fattede dem og bare troede de havde styr på det? Fordi du har jo netop forståelsen for at der intet ligger dybere? Så fordi du vil se film med tju-bang og action, så er de der ser 'dybere' film, bare indbildte tosser der sidder på caféer og diskuterer ting de slet ikke ved en skid om? Rimlig skarpt skåret op må man sige. Lidt naivt måske.
Det tror jeg må være dagens billige grin. Tak for det.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#31 - En af måderne man kan opdele mennesker på, er fx. visuel, audiotiv, kinetisk osv. Jeg er dels audiotiv, hvilket vil sige, at jeg får stort udbytte af det der kommer gennem ørene. Jo, jeg formår at læse..
Kinetisk? Er det dem, der lærer ved hjælp af kinetisk energi, dvs. skal have det banket ind?
:oP
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Har sgu lidt ondt af dig så, holda op du går glip af mange fede film, hvis du kun kan se det engelske og danske film. Puha din stakkel, det mener jeg sgu.
Nej, verden er såmænd stor nok, da jeg også underholder mig med svenske, norske, tyske og spanske film, udover film fra engelsktalende lande. Dvs. at jeg kun "går glip" af film fra Frankrig og Asien, hvilket i forvejen intet siger mig. Og det er jo ikke sådan, at jeg bare har sagt nej. Jeg har da set en masse, og draget min konklusion på den måde. Man kan ikke interessere sig for alt. Mht. franske film, er det ofte sproget, da jeg synes det er et utroligt grimt og slesk sprog, og deres film har noget drama over sig, som jeg ikke kan sætte mig ind i. Der er nok for mig derude, og jeg er altså ikke kun til actionfilm. Holder meget af independentfilm, hvis de har noget på hjerte, men det skal bare ikke overskride min underlighedsgrænse. Nå, ja.. Ukrainske film er et hit, dog!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#36 - Du synes fransk er grimt, men kan godt lide svensk? Du er en dårlig jyde :) Personligt fatter jeg ikke en brik af svensk og jeg synes at sproget er ekstremt grimt, hvilket også gør, at jeg ikke ser så mange svenske film.
Derimod er jeg dybt fascineret af sprogene fra Asien, da de er så dybt forskellige fra vores eget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
"1: Kan du ikke læse? 2: synes entlig ikke oldboy er særlig underlig, det er sguda ikke sådan noget David Lynch, eller Lars T shit. Den er sguda lige til, 2 vræde mænd, der vil ødelægge alt for hinanden."
Så kunne man fristes til at svare: Kan du ikke skrive? Hehe
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#31 rubberdub 16 år siden
1: Kan du ikke læse?
2: synes entlig ikke oldboy er særlig underlig, det er sguda ikke sådan noget David Lynch, eller Lars T shit. Den er sguda lige til, 2 vræde mænd, der vil ødelægge alt for hinanden.
#32 Bony 16 år siden
Så fordi at DU måske ikke lige kunne forstå betydningen eller den eventuelle symbolik, så er det pludselig alle ANDRE der faktisk slet ikke fattede dem og bare troede de havde styr på det? Fordi du har jo netop forståelsen for at der intet ligger dybere? Så fordi du vil se film med tju-bang og action, så er de der ser 'dybere' film, bare indbildte tosser der sidder på caféer og diskuterer ting de slet ikke ved en skid om? Rimlig skarpt skåret op må man sige. Lidt naivt måske.
Det tror jeg må være dagens billige grin. Tak for det.
#33 davenport 16 år siden
Jo, jeg formår at læse..
#32 - Ja, lige præcist.
#34 - Dem der kan lide at røre.. Forekommer tit blandt seksuelle minoriteter :D
#34 filmz-yoshimura 16 år siden
:oP
#35 rubberdub 16 år siden
Har sgu lidt ondt af dig så, holda op du går glip af mange fede film, hvis du kun kan se det engelske og danske film.
Puha din stakkel, det mener jeg sgu.
#36 davenport 16 år siden
Nej, verden er såmænd stor nok, da jeg også underholder mig med svenske, norske, tyske og spanske film, udover film fra engelsktalende lande.
Dvs. at jeg kun "går glip" af film fra Frankrig og Asien, hvilket i forvejen intet siger mig. Og det er jo ikke sådan, at jeg bare har sagt nej. Jeg har da set en masse, og draget min konklusion på den måde. Man kan ikke interessere sig for alt.
Mht. franske film, er det ofte sproget, da jeg synes det er et utroligt grimt og slesk sprog, og deres film har noget drama over sig, som jeg ikke kan sætte mig ind i.
Der er nok for mig derude, og jeg er altså ikke kun til actionfilm.
Holder meget af independentfilm, hvis de har noget på hjerte, men det skal bare ikke overskride min underlighedsgrænse.
Nå, ja.. Ukrainske film er et hit, dog!
#37 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38 dyg 16 år siden
Derimod er jeg dybt fascineret af sprogene fra Asien, da de er så dybt forskellige fra vores eget.
#39 filmz-DocDoom 16 år siden
"1: Kan du ikke læse?
2: synes entlig ikke oldboy er særlig underlig, det er sguda ikke sådan noget David Lynch, eller Lars T shit. Den er sguda lige til, 2 vræde mænd, der vil ødelægge alt for hinanden."
Så kunne man fristes til at svare: Kan du ikke skrive? Hehe
#40 filmz-yoshimura 16 år siden