For mig virker det nu alligevel lidt for nørdet / overdrevet at udstille tusind stk. film, hvor 80 % af titlerne alligevel ikke falder i de fleste gæsters interesse.
Indretter du dit hjem efter gæsternes behov, eller dit eget? :)
Selv indretter jeg mit hjem efter mit behov og mener folk det er nørdet, at jeg har alle mine film stående fremme, så skal de da have lov til at mene det, men eftersom det er mit hjem og ikke deres, så kan jeg jo kun være ligeglad med hvad andre mener.
Jeg har også bunkevis af tegneserier stående fremme på min reol i soveværelset, det er også nørdet og det er fint med mig, hvorfor? For det er mig der bor i min lejlighed. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#51 davenport 15 år siden
#52 PredatorX 15 år siden
Samme her:-) Et værelse til DVD, et til musik og et tredje til walk-in-closet. Og mega optimalt et fjerde til sneakers.
#53 Collateral 15 år siden
#54 Wangsgaard 15 år siden
JA, dog ville jeg have et til convers all stars og tasker i det sidste rum!
#55 Antlion 15 år siden
For mig virker det nu alligevel lidt for nørdet / overdrevet at udstille tusind stk. film, hvor 80 % af titlerne alligevel ikke falder i de fleste gæsters interesse.
#56 wimmie 15 år siden
Nej, vores er også i skabe :)
Film pynter ikke så meget...bøger derimod :D
#57 filmz-Utyske 15 år siden
Indretter du dit hjem efter gæsternes behov, eller dit eget? :)
Selv indretter jeg mit hjem efter mit behov og mener folk det er nørdet, at jeg har alle mine film stående fremme, så skal de da have lov til at mene det, men eftersom det er mit hjem og ikke deres, så kan jeg jo kun være ligeglad med hvad andre mener.
Jeg har også bunkevis af tegneserier stående fremme på min reol i soveværelset, det er også nørdet og det er fint med mig, hvorfor? For det er mig der bor i min lejlighed. :)
#58 Collateral 15 år siden
#56: Bøger ser også godt ud at have stående fremme, personligt har jeg både bøger, cd'er og dvd'er stående fremme.
#59 evermind 15 år siden
#60 cyberzed 15 år siden