Gravatar

#11 MOVIE1000 14 år siden

jeg har sat dem i Genre
hvis jeg satte dem i Alfabetisk rækkefølge kunne jeg ikke finde rundt i dem, når jeg skal se en film går jeg efter hvad jeg vil se også derefter kan jeg se hvilke der er at vælge imellem.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 filmz-Utyske 14 år siden

Alfabetisk rækkefølge, efter hvad der står på coveret.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13 natterjack 14 år siden

Jeg har også i genre/kategori, nogenlunde sådan her:

- Personlige favoritter
- Gamle klassikere
- Nyere klassikere
- Action
- Action/adventure
- Sci-fi
- Kult
- Slasher
- Horror
- Komedier
- Favoritter fra barndommen
- Animation/anime/tegnefilm
- Tegneserier
- Tv-serier
- Dokumentarer
Gravatar

#14 The Insider 14 år siden

Jeg bliver også nødt til at have mine stående alfabetisk. Visse sektioner har dog deres egne hylder - tv-serier, Star Trek, Star Wars, miniserier, Blu-rays, HD-DVD'er, musik-dvd'er og bokse.
War. War never changes.
Gravatar

#15 RFriis 14 år siden

Det samme som #12.
Gravatar

#16 Bobby Singer 14 år siden

Alfabetisk. Hvilket er lidt af et helvede, når man har 700+ dvd'er og så skal til at rykke rundt på dem alle, hvis man nu f.eks. har købt en film der starter med a. :)

Serier, boksset og BD film har hver deres separate hylder.
Idjit
Gravatar

#17 filmz-Utyske 14 år siden

#14 -

Jeg opgav hurtigt det der med BD og HD DVD for sig, da de stille og roligt blev fælt mange. :)

Men jeg har naturligvis også bokse, tv-serier o.s.v. for sig.

#16 -

Jeg har altid den nederste hylde delvis fyldt på mine reoler, så jeg kun skal flytte på én reol og ikke rykke hele samlingen, hver gang jeg får en ny film. Men i perioder er det nemmere bare at samle til bunke, indtil alt hvad man har bestilt er kommet hjem og så rykke rundt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18 Wangsgaard 14 år siden

Mine står i alfabetisk orden, men alle min hitchcook, kubrick, tim burton, pixar, disney og serier står til sidst i min samling.

Har også alle mine i et dvdprogram så det er nemt at overskue, da mine film står i flere lag på hylden.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#19 Thomsen 14 år siden

Dengang jeg havde plads til at have dem stående, stod de alfabetisk efter instruktør. Nu står de bare hulter til bulter.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#20 sluppermand 14 år siden

Tv-serier og bokse for sig. Resten af filmene står totalt random.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: