Gravatar

#41 Lord Beef Jerky 14 år siden

Alfabetisk... på nær mine Van Damme film, der står til sidst kronologisk for sjov.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#42 Wangsgaard 14 år siden

Mit står bare på 4 hylder 19*119 cm, slet ikke optimalt, men min lejlighed er meget lille . Glæder mig til jeg kan have et værelse kun med dvd'er og musik :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#43 frankdrebin 14 år siden

#40 jeg har selv to af dem her og jeg har omkring 500 udgivelser.. der er stadig plads til en 50-60 stk.. Jeg regner dog med at ville anskaffe mig et par ekstra hylder så jeg kan få plads til lidt ekstra!

De er nemme at samle, og forholdsvis pæne.. Og ikke mindst, BILLIGE!
Gravatar

#44 Collateral 14 år siden

#39 Jeg har selv sådan 5 til mine dvd'er og cd'er. Plus at jeg på toppen har bokssæts til pynt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#45 Kruse 14 år siden

Mit står tilfældigt. Det ville være for besværligt i øjeblikket for mig at arrangere dem i alfabetisk rækkefølge, men når jeg engang skal have nye dvd-reoler, så kunne det være at jeg ville bruge det system.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#46 Antlion 14 år siden

Er jeg den eneste som gemmer mine film væk i skabe, og ikke i reoler?
Gravatar

#47 davenport 14 år siden

ja
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#48 filmz-Utyske 14 år siden

#46 -

Ja!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#49 DarkLight 14 år siden

Jeg har også en Billy reol, og mine står også alfabetiske. Billy reolerne er dejlig billige(haha), og så kan man bare købe en ekstra og bruge hylderne fra den.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#50 mr gaijin 14 år siden

Blu-rays står alfabetisk efter instruktør. Almindelige DVDer står i ren kaos.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: