Gravatar

#1 filmz-X-hund 16 år siden

ER der nogen der ved om disse film er udgivet i den version, der oprindeligt blev vist i amerikanske biografer. Altså med begge film i forlængelse af hinanden og med falske trailere imellem.

Begge film skulle være kortere end dem vi har fået at se i Europa, og det kunne være interessant at se projektet som det oprindeligt var tiltænkt. Og jeg må indrømme at især Death Proof synes jeg var en anelse for lang.

mvh
Gravatar

#2 dolphinfriendly 16 år siden

Jeg læste det her på wiki:

Death Proof and Planet Terror were released separately on DVD in the United States. The trailers were omitted from both releases, with the exception of Machete. Death Proof was released on September 18, 2007,[69] with Planet Terror following on October 16, 2007. Both were two-disc special editions featuring extended versions of the films.[70][71] Robert Rodriguez stated in his 10 Minute Film School that a box set of the two films would be available soon, and that his 10 Minute Cook School would appear on it.[72] This release would also reportedly include Hobo with a Shotgun.[73] A six-DVD edition of the film was released on March 21, 2008 in Japan, featuring the films in both their individual extended versions and in the abridged double feature presentation along with previously-unreleased special features.

Her er den japanske udgave:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-ad-49-en-70-2h...

Jeg håber det kan hjælpe dig. :)

Gravatar

#3 natterjack 16 år siden

Nogen der ved hvad der er told, når den bestilles derovre fra?
Gravatar

#4 dolphinfriendly 16 år siden

#3 Jeg ved ikke lige med play-asia, men på nogle koreanske sider kan man selv skrive toldbeløbet, eller skrive at det er en gave ect

Gravatar

#5 The Insider 16 år siden

Jeg fik for nylig en forholdsvis dyr pakke fra Amazon i Japan, som ankom TO dage efter, den var blevet sendt, og den var ikke blevet taget i tolden. Jeg bliver ellers normalt ALTID taget i tolden, hvis der er chance for det :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6 El vez 16 år siden

#5 Er det en hvid []D [] []V[] []D station? =)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 Corgan 16 år siden

#6:

That's the only way to roll!
Gravatar

#8 El vez 16 år siden

#7 Fred ud!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: