Gravatar

#11 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Jeg har samme problem med min Kill Bill vol I i flere af de afsluttende scener :-/ og jeg har fået dem begge byttet adskille gange men fundet ud af at jeg nok får mit problem løst når jeg får min næste dvd-afspiller :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#12 filmz-Dennis 19 år siden

Jeg har det samme problem som myggen. Skipper dog bare, har ikke fået min byttet.

Når vi nu taler om dette, er der nogen der har nogen gode forslag til rensning af en DVD afspiller?
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#13 wiseguy 19 år siden

Tak for infoen - Vores kopi af Løvernes Konge laver samme nummer som nævnt. Jeg troede blot, at det var min 2-årige datter, der havde ødelagt skiven (mener nemlig ikke at den altid har gjort det). Jeg må have fat i Buena Vista.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#14 filmz-Dennis 19 år siden

Til Wiseguy.:

Hvis du for fat i dem, kan du så ikke lige melde hvad de siger. Hvis vi er mange der har problemet?

Min er gået over sidste byttedag tror jeg.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#15 myggen 19 år siden

Jeg er også meget interesseret i en ordentlig bytter, så sig endelig til hvis du finder en løsning.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#16 El vez 19 år siden

Jeg er ret sikker på at Buena Vista er ligeglade med hvornår i har anskaffet jer dvd'en, hvis i går direkte til dem.

De er jo ikke forhandlere, men distributører, så der står ikke enelleranden skrankepave og siger at den er 3 uger over garanti-datoen.

Afsted med jer :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#17 wiseguy 19 år siden

Har lige snakket med en flinker dame fra Buena Vista. Jeg skal blot sende hende min defekte DVD, så sender hun mig en ny.
Gravatar

#18 Yoda 19 år siden

Det kan man ellers kalde service!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 myggen 19 år siden

Hvilket nummer ringede du på ? 33 12 18 00 ?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#20 wiseguy 19 år siden

Det prøvede jeg først, men det er vist en fax. Jeg ringede på 33 73 22 00 - snakkede med en Birgitte Pedersen.

Skriv ny kommentar: