Jeg har lige anskaffet mig Løvernes konge på DVD. Problemet er så, at den ikke virker med 2 ud af de 4 DVD-afspillere som jeg har prøvet. Filmen "hakker" det samme sted hver gang, hvilket betyder at jeg faktisk ikke kan se starten af filmen. Jeg skal også ret langt ind i filmen hvis jeg vil vælge en bestemt scene i menuen.
Jeg fik byttet DVD'en i håb om at få en der virkede, men det hjalp ikke. Hvis der er nogen som kender til dette problem vil jeg meget gerne høre om det.
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
Jep jeg havde det samme problem med at der var et bestemt sted midt i filmen hvor den hakkede helt vildt og jeg måtte springe et kapitel over for at få den til at fortsætte.
Jeg fik dvd'en byttet hos Buena Vista der distribuerer filmen i dk, derefter har jeg ikke haft problemer.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Nu frygter jeg jo helt, at min "Løvernes Konge" også har en fejl. Fik den i gave til jul, og har endnu ikke set den. Tror jeg smækker den på i aften og håber på det bedste - ellers er det nok lidt for sent og for den byttet!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Det kan jo vaere en generel fejl i en bestemt sending af filmene. Det kunne det godt tyde paa, naar nu det ikke har hjulpet at faa den byttet til et andet eksemplar hos samme forhandler. Hvis Buena Vista er klar over det (og det er de jo nok), kunne man godt forestille sig at de har en lille kasse med fungerende dvd'er i, som de deler ud til dem der kommer og brokker sig.
Anden forklaring kan jeg ikke komme paa, men Buena Vista spurgte hvorfor jeg ikke kunne bytte den hos min forhandler, jeg fortalte at jeg havde vundet filmen i en konkurrence og derfor ikke havde nogen kvittering (den var ogsaa god nok, bortset fra at det ikke var mig der havde vundet den, men ham jeg havde koebt den af - tak Ikari ;). De stillede ikke yderligere spoergsmaal, men jeg er sikker paa at hvis du bare tager derop og siger at fejlen ikke blev rettet ved at ombytte varen i butikken, vil de glaedeligt give dig en ny.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Måtte også bytte min da den ligesom andre havde en fejl i zazu/simba scenen så tror det er en generel fejl i en bestemt sending..
Dog skal det også siges at nogle dvd afspillere kan have problemer med at afspille disney dvd'er (ved ikke om de bruger andre standarder), men mener dog det primært er lydsporet disse afspillere ikke kan læse ordentligt!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#1 Tang 19 år siden
Jeg fik byttet DVD'en i håb om at få en der virkede, men det hjalp ikke. Hvis der er nogen som kender til dette problem vil jeg meget gerne høre om det.
#2 El vez 19 år siden
Jeg fik dvd'en byttet hos Buena Vista der distribuerer filmen i dk, derefter har jeg ikke haft problemer.
#3 Tang 19 år siden
#4 myggen 19 år siden
#5 filmz-ataris 19 år siden
#6 Tang 19 år siden
#7 filmz-Kadann 19 år siden
Umiddelbart er løsningen den som El Vez jo skriver, få den byttet.. igen.
#8 Yoda 19 år siden
#9 El vez 19 år siden
Anden forklaring kan jeg ikke komme paa, men Buena Vista spurgte hvorfor jeg ikke kunne bytte den hos min forhandler, jeg fortalte at jeg havde vundet filmen i en konkurrence og derfor ikke havde nogen kvittering (den var ogsaa god nok, bortset fra at det ikke var mig der havde vundet den, men ham jeg havde koebt den af - tak Ikari ;). De stillede ikke yderligere spoergsmaal, men jeg er sikker paa at hvis du bare tager derop og siger at fejlen ikke blev rettet ved at ombytte varen i butikken, vil de glaedeligt give dig en ny.
#10 filmz-Munk 19 år siden
Dog skal det også siges at nogle dvd afspillere kan have problemer med at afspille disney dvd'er (ved ikke om de bruger andre standarder), men mener dog det primært er lydsporet disse afspillere ikke kan læse ordentligt!
- Steve Carell