Gravatar

#1 filmz-sheiken 19 år siden

http://www.tvseriestodvd.com/
Tror i det holder? Synes at dem der lige er udkommet i DK virker lidt slappe sammenlignet.
Gravatar

#2 El vez 19 år siden

Det er en and. For det første er kun de tre første sæsoner udkommet, så dette er sikkert blot tv-rips brændt på dvd skiver.

Hvad angår de officielle udgivelser, fylder de to første sæsoner 4 skiver, da de ikke har så mange afsnit, men efterfølgende sæsoner fylder 4 skiver pr styk, dvs når hele serien er udkommet (om et år elller to?) kommer den til at fylde 36 dvd'er og ikke 23 som siden her reklamerer med.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 filmz-sheiken 19 år siden

Jeps, det var noget i den stil jeg tænkte. Men hvis det nu skulle ske at alle afsnit virkelig er på, så holder prisen ret godt i forhold til de officielle versioner.

Forresten El Vez, er du the mexican Elvis?
Gravatar

#4 El vez 19 år siden

Det kan du bande på jeg er :)

Tja, men hvis alle afsnittene er i skidt kvalitet og uden det væld af superfedt ekstramateriale der er på den officielle udgivelse, synes jeg bestemt ikke det er det værd.

Nu hvor man ved det ikke er en officiel udgivelse, ved man jo heller ikke hvad dem der har siden ellers kan finde på, misbruge ens kreditkort eller hvad..

Hvis du mangler flere argumenter, synes jeg du skal kigge her.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 filmz-sheiken 19 år siden

Tja... du har nok ret. Det kunne være fedt at høre noget fra en der har prøvet tilbuddet. Der er nemlig et par total fede afsnit fra senere hen i serien jeg bare ikke kan vente på at se igen!

Skriv ny kommentar: