#8 Jeg synes din idé om en watch-out-tråd er god, for nu sidder jeg igen med en tvivl:
Er der planer om at udgive de første 3 Harry Potter film i en samlet boks?
Grunden til jeg spørger er, at det er lidt svært i øjeblikket at få fat i SE-udgaverne af de to første, men hvis de er på vej i en samlet boks behøver man jo ikke sætte himmel og jord i bevægelse for at få fat i dem...
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Tak til putandtake - Jeg har allerede opdaget den på nettorvet - Jeg ville bare vente med at kommentere det, til jeg har hentet den, og kan se, hvad produktet egentligt indeholder. Jeg bestilte den for 2 dage siden, og skal hente dn i dag, så I hører mere fra mig senere.
// JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#9 Thank You! Jeg forstår heller ik, folk brokker sig. For det første kan det ikke undre nogen, hva årsagen til, der kommer nye udgivelser af gamle dvd'er på gaden igen og igen er. Vi lever altså i et kapitalistisk samfund, hvor man da selvfølgelig vil prøve at få så meget ud af et marked som muligt. Og for det andet er det da rart, at gamle udgivelser bli'r frisket op i ny og næ, f.eks. i forbindelse med 10 års jubilæum og lign. Samt at alle de mennesker (inkl. mig selv), som aldrig fik købt Titanic på dvd, nu ka fise ned og få det hele med på en 4disc udgave f.eks. Sku man helt lade være med at udgive nye special editions bare fordi, man allerede har udgivet én tre år forinden? Det ville jeg da synes var synd.
Hvoror kan de ikke finde ud af at gøre det som med Ringenes Herre, og i det mindste annoncere, at der senere vil komme udvidede versioner...
De eksempler du kommer med, Gladiator og Titanic er begge meget gamle udgivelser (2000 og 2003). Eftersom en genudgivelse sikkert ikke var planlagt på det tidspunkt kan du ikke forlange at det bliver annonceret.
Til gengæld tilbyder begge disse nye udgivelser et væld af nye features, så jeg mener det er helt urimeligt at påstå de ikke har respekt for deres kunder, blot fordi det nye materiale nu bliver tilgængeligt - som fan af filmene burde du istedet være taknemmelig.
Jeg mener bestemt at det er vigtig at være kritisk overfor produkterne, men hvis produktet i første omgang er utilfredsstillende, bør man holde sig væk.
De fleste her på forumet er også klar over at der pga. ny teknologi snart kommer diverse HD udgaver af de film vi har stående på hylden, men det gør da langt fra DVD formatet værdiløst, så længe man er tilfreds med det nuværende produkt.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Der er jo ingen garanti for at filmselskaberne laver en supervild udgave af alle ens favoritfilm, så hvis man vil sikre sig en kopi, så er det jo ikke umuligt at man bliver nødt til at bide i det sure æble og købe en udgave som er langtfra optimal.
Der er endda film og hele serier som udkommer i en fed og dyr udgave, som f.eks. Alien-serien, hvor man pludselig finder på at lave endnu en boks til folket. Ikke et ondt ord om den nye boks, da billedkvaliteten virkelig er lækker, men burde man ikke have overvejet at lave den optimering fra starten, i stedet for at give folk indtrykket af at Legacy-boksen var den ultimative boks?
#11 filmz-jackjazz 19 år siden
Er der planer om at udgive de første 3 Harry Potter film i en samlet boks?
Grunden til jeg spørger er, at det er lidt svært i øjeblikket at få fat i SE-udgaverne af de to første, men hvis de er på vej i en samlet boks behøver man jo ikke sætte himmel og jord i bevægelse for at få fat i dem...
//JackJazz
#12 filt 19 år siden
#13 filmz-jackjazz 19 år siden
// JackJazz
#14 putandtake 18 år siden
#15 filmz-jackjazz 18 år siden
// JackJazz
#16 filmz-jackjazz 18 år siden
// JackJazz
#17 NOWhere 18 år siden
Thank You! Jeg forstår heller ik, folk brokker sig. For det første kan det ikke undre nogen, hva årsagen til, der kommer nye udgivelser af gamle dvd'er på gaden igen og igen er. Vi lever altså i et kapitalistisk samfund, hvor man da selvfølgelig vil prøve at få så meget ud af et marked som muligt.
Og for det andet er det da rart, at gamle udgivelser bli'r frisket op i ny og næ, f.eks. i forbindelse med 10 års jubilæum og lign.
Samt at alle de mennesker (inkl. mig selv), som aldrig fik købt Titanic på dvd, nu ka fise ned og få det hele med på en 4disc udgave f.eks.
Sku man helt lade være med at udgive nye special editions bare fordi, man allerede har udgivet én tre år forinden? Det ville jeg da synes var synd.
#18 filmz-jackjazz 18 år siden
Prøv evt. at læse mit indledende indlæg igen.
// JackJazz
#19 El vez 18 år siden
De eksempler du kommer med, Gladiator og Titanic er begge meget gamle udgivelser (2000 og 2003). Eftersom en genudgivelse sikkert ikke var planlagt på det tidspunkt kan du ikke forlange at det bliver annonceret.
Til gengæld tilbyder begge disse nye udgivelser et væld af nye features, så jeg mener det er helt urimeligt at påstå de ikke har respekt for deres kunder, blot fordi det nye materiale nu bliver tilgængeligt - som fan af filmene burde du istedet være taknemmelig.
Jeg mener bestemt at det er vigtig at være kritisk overfor produkterne, men hvis produktet i første omgang er utilfredsstillende, bør man holde sig væk.
De fleste her på forumet er også klar over at der pga. ny teknologi snart kommer diverse HD udgaver af de film vi har stående på hylden, men det gør da langt fra DVD formatet værdiløst, så længe man er tilfreds med det nuværende produkt.
#20 filmz-Kadann 18 år siden
Man kan jo så vende den om..
Der er jo ingen garanti for at filmselskaberne laver en supervild udgave af alle ens favoritfilm, så hvis man vil sikre sig en kopi, så er det jo ikke umuligt at man bliver nødt til at bide i det sure æble og købe en udgave som er langtfra optimal.
Der er endda film og hele serier som udkommer i en fed og dyr udgave, som f.eks. Alien-serien, hvor man pludselig finder på at lave endnu en boks til folket. Ikke et ondt ord om den nye boks, da billedkvaliteten virkelig er lækker, men burde man ikke have overvejet at lave den optimering fra starten, i stedet for at give folk indtrykket af at Legacy-boksen var den ultimative boks?