Gravatar

#1 gi-jones 19 år siden

Hvordan er Superbit udgivelserne med hensyn til ekstramateriale? Axel har den til samme pris som den normale, og det er ligeledes en 2-disc, men på beskrivelsen står der ikke noget om special features overhovedet.
Superbit
Normal SE
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 El vez 19 år siden

Det er det der er hele "fidusen" med Superbit, der er intet ekstramateriale på, så hele skiven kan udnyttes bedst muligt til billlede/lyd.

Visse film er udgivet i Superbit Deluxe 2- eller 3-disc sæt med ekstramateriale på de øvrige discs, men 1-disc Superbit udgivelserne er helt uden ekstramateriale af nogen art.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 El vez 19 år siden

For at gøre valget lettere kan du evt. kigge på dvdcompare, hvor du kan se en oversigt over de forskellige udgivelser med extras etc.

Det ser f.eks ud som om Superbit er den eneste med DTS.
Gravatar

#4 jjj 19 år siden

Spider-Man 2 Superbit er IKKE en to-disk. Det er en fejl på axels hjemmeside. Det er en standard Superbit disk, der ikke har nogen form for ekstra materiale.

Så man må vælge. Enten filmen som 2 disk med en masse ekstra materiale. Eller filmen i bedre kvalitet (både billed og lyd) og ingen ekstra materiale.
Gravatar

#5 El vez 19 år siden

Ja det var også det jeg mente, havde faktisk slet ikke set at den stod som 2-disc hos Axel, sorry :)

Tjekker man dvdcompare, kan man se at den er 1-disc.
Gravatar

#6 Scherlund 19 år siden

slettet da jeg ikke lige fik set at det var Spiderman 1 koreandvd havde en 2disc superbit version af :(
Gravatar

#7 gi-jones 19 år siden

Takker. Jeg skal sgu nok have den almindelige udgave så.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: