At lave en CGI-udgave af Yoda til Episode I kan jeg godt bifalde - det skaber kontinuitet mellem de tre prequels. Obi-Wans nye råb og ewokkernes blinken (eller mangel på samme) er for mig for små og ubetydelige og ligegyldige ting til at jeg kan gå op i dem - men det betyder samtidig, at jeg ikke kan se nogensomhelst mening eller idé i, at Lucas har ændret dem. Vaders tilføjede "noooo" er den værste brøler og vil for mig være et irritationsmoment uden lige, når/hvis jeg ser blu-ray-udgaven.
Vaders tilføjede "noooo" er den værste brøler og vil for mig være et irritationsmoment uden lige, når/hvis jeg ser blu-ray-udgaven.
Helt enig! Selvom at jeg også synes at "Greedo shoots first" er en irriterende ændring, så er den slet ikke ligeså slem som denne nye ændring. Den indre kamp der kører i hovedet på Vader i den scene, er netop noget af det der gør scenens klimaks så kraftfuldt, men denne nye ændring vil helt sikkert "tage mig ud af scenen" og formindske dens effekt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Den indre kamp der kører i hovedet på Vader i den scene, er netop noget af det der gør scenens klimaks så kraftfuldt, men denne nye ændring vil helt sikkert "tage mig ud af scenen" og formindske dens effekt.
Lige præcis. Det hele bliver sagt meget, meget bedre uden ord.
#21 Bruce 13 år siden
#22 BN 13 år siden
#23 Patriarch 13 år siden
#24 Bruce 13 år siden
#25 BN 13 år siden
Følger du slet ikke med i nogen ting, Bruce???
Værsgo:
Se også dette klip:
#26 Kruse 13 år siden
Helt enig! Selvom at jeg også synes at "Greedo shoots first" er en irriterende ændring, så er den slet ikke ligeså slem som denne nye ændring. Den indre kamp der kører i hovedet på Vader i den scene, er netop noget af det der gør scenens klimaks så kraftfuldt, men denne nye ændring vil helt sikkert "tage mig ud af scenen" og formindske dens effekt.
#27 BN 13 år siden
Lige præcis. Det hele bliver sagt meget, meget bedre uden ord.
#28 Bruce 13 år siden
#29 Neranders 13 år siden
Det er jo næsten en ændring, som er værd at betale for!
"That's rough, buddy."
#30 Thomsen 13 år siden
"Don't talk back to Darth Vader... he'll getcha!" :-)