Gravatar

#41 Patriarch 13 år siden

The Insider (39) skrev:
YES! Det ser ud til, at jeg har fået fat i Matthew Wood - manden, der ikke blot lagde stemme til Grievous i Episode III, men som også har stået for den grundige, mangeårige lyd-restaurering af HELE Star Wars-sagaen til Blu-ray. Glæder mig til at høre ham om det kontroversielle lydarbejde mm. på den nye udgivelse... Især om Vaders nye "noooooooo!!" :-)

Bonus :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#42 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (39) skrev:
Glæder mig til at høre ham om det kontroversielle lydarbejde mm. på den nye udgivelse... Især om Vaders nye "noooooooo!!" :-)

Well, that's actually in the original script, but somehow got lost in the editing room.

We're just so happy to be able to give the fans the original vision, and we hope they will love it just as much as we do!

Du ved, det bliver noget i den retning! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43 Slettet Bruger [1453668938] 13 år siden

The Insider (39) skrev:
YES! Det ser ud til, at jeg har fået fat i Matthew Wood - manden, der ikke blot lagde stemme til Grievous i Episode III, men som også har stået for den grundige, mangeårige lyd-restaurering af HELE Star Wars-sagaen til Blu-ray. Glæder mig til at høre ham om det kontroversielle lydarbejde mm. på den nye udgivelse... Især om Vaders nye "noooooooo!!" :-)

Glem ikke at spørge om nogen har planer om at give Lucas skridtspark og fratage hans rettigheder til Star Wars, så vi slipper for mere pilleri og flere dårlige prequels. :)
Gravatar

#44 elwood 13 år siden

These aren't the soundbytes you're looking for, move along
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45 Patriarch 13 år siden

Jeg synes det er til at græde snot over at de bekymrer sig om at gemme R2 bag en CGI klippe, men ikke synes det var værd at opdatere CGI Jabba. Suk.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#46 BN 13 år siden

Patriarch (45) skrev:
de bekymrer sig om at gemme R2 bag en CGI klippe

Hvor er den ændring, og hvad er begrundelsen for den?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#47 The Insider 13 år siden

#42, hehe, det ville alligevel ikke undre :-)

#43, jeg satser på at overtale ham til at gøre det personligt, mens jeg har ham i røret!

I øvrigt satser jeg på at få min boks i morgen. Glæder mig mest af alt til at tjekke, hvor grelt det "noooooo!" er til sidst i Jedi, fordi det klip, der ligger på YouTube (så vidt jeg er orienteret), er en "rekonstruktion", hvor fans selv har prøvet at sammensætte klippet, som de har hørt det - altså ikke et decideret rip.
War. War never changes.
Gravatar

#48 BN 13 år siden

The Insider (47) skrev:
Glæder mig mest af alt til at tjekke, hvor grelt det "noooooo!" er til sidst i Jedi

At han overhovedet mæler et ord i den scene, er efter min mening grelt nok.
Gravatar

#49 Slettet Bruger [1453668938] 13 år siden

BN (48) skrev:
At han overhovedet mæler et ord i den scene, er efter min mening grelt nok.

Så begynder du måske at forstå hvorfor vi andre ikke er vilde med diverse ændringer, f.eks. at Greedo skyder først. ;)
Gravatar

#50 BN 13 år siden

utyske (49) skrev:
Så begynder du måske at forstå hvorfor vi andre ikke er vilde med diverse ændringer, f.eks. at Greedo skyder først. ;)

Nej. Jeg forstår, at disse ændringer ødelægger noget af oplevelsen for jer, men jeg forstår ikke hvorfor (eller er ikke enig i argumenterne), eftersom jeg selv synes, at 99,9 procent af disse ændringer er til det klart bedre. "Greedo skyder først"-delen synes jeg var noget pjat fra Lucas' side, men jeg kan ingenlunde se, at den ændrer på Han Solos karakter.

Men nu er det 7 år siden den reviderede udgave udkom, og det er latterligt at blive ved med at lave om. Nu virker det bare som om han laver ændringer, fordi han KAN.

Der er 3 ændringer, jeg godt kunne have ønsket mig i stedet for de nyeste ændringer:

1) indsættelse af den ikke-brugte "Yodas ankomst til Dagobah"-scene i Episode III

2) at Han Solo skyder først og som den eneste i Episode IV

3) tilføjelse af "Luke reparerer sit lyssværd"-scenen til starten af Episode VI

Skriv ny kommentar: