Gravatar

#71 Slettet Bruger [1453668938] 13 år siden

Om ikke andet, er de artikler virkelig god underholdning. :)

De folk der har arbejdet på Star Wars-filmene ved SE-udgaverne og BD-udgaverne, har virkelig ikke været specielt dygtige. Der er så mange ting, der åbenbart først er blevet fikset i BD-udgaverne, men man har overset de sidste 2-3 gange, man har kigget på dem.

Og så er der naturligvis de superfjollede fejl undervejs, som den (åbenbart nye) ting med R2, der pludselig gemmer sig bag en klippe.

Jeg mener, når man smider penge i at gøre dette stykke arbejde, hvorfor er det så stadig ikke top notch, når man har pillet ved filmene så mange gange?
Gravatar

#72 The Insider 13 år siden

Yeah, det er vildt. Og noget af det vildeste er netop de gakkede farver - især de mange lyserøde lyssværd og hudfarver - fordi de blev bemærket og nedsablet for hele SYV ÅR SIDEN og alligevel ikke er blevet fixet siden. Vorherre bevares.
War. War never changes.
Gravatar

#73 elwood 13 år siden

Har set dit profilbillede på FB så jeg ved hvad det er, men herinde i det lille vindue ligner det lidt en deform Ewok, med lidt for stort hoved 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#74 Patriarch 13 år siden

The Insider (68) skrev:
Okay, jeg har set omtrent 20 udvalgte minutter af Empire Strikes Back, og jeg er imponeret, men desværre slet ikke så imponeret, så jeg havde håbet. Jeg ved ikke, hvilke caps du har set fra HDTV-udgaven Patriarch (du kan eventuelt linke? Måske er det fra en anden udgave, end den jeg har set...)

De caps jeg så var baseret på den nye trilogi. Så dine observationer omkring den gamle trilogis detaljegrad kan sagtens være rigtig.

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan lave røde lyssværd efter Lowry har renset billedet.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#75 Slettet Bruger [1453668938] 13 år siden

Haha, om scenen hvor Hayden er klippet ind:

"Sigh. Hayden Christiansen remains and his footage hasn't even been reshot to make him look more like he belongs in the scene and not a maximum security facility for sexual deviants."
Gravatar

#76 MOVIE1000 13 år siden

#73 hehe det var faktisk det jeg troede indtil nu :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#77 The Insider 13 år siden

#73, hehe, det lyder egentlig også ganske charmerende :-)

#74, ah, okay, jeg tænkte udelukkende på de gamle film. Og ja, det giver ikke frygtelig meget mening. Men det er også Lowry, som har manipuleret med farverne, måske fordi de var blevet drænet med alderen, men stadigvæk... vildt at det kan ryge igennem kvalitetskontrollen, især efter flere års omtale.
War. War never changes.
Gravatar

#78 Patriarch 13 år siden

Jo, og man må da kunne rette farver og billede, og derefter genskabe special effekten.
Gravatar

#79 The Insider 13 år siden

Jeg tror umiddelbart (uden at vide det med absolut sikkerhed), at de har rodet med færdige negativer - altså ikke de oprindelige kameranegativer, som ikke havde effekterne påtrykt. Og derfor er både effekterne og resten blevet manipuleret simultant. De har haft syv år (minimum) til at adskille og raffinere processerne. Suk.
War. War never changes.
Gravatar

#80 Patriarch 13 år siden

Der findes jo fanudgaver på nettet som har kunne lykkedes med det. Suk indeed - og suk over at Kvickly havde udsolgt.

Skriv ny kommentar: