Gravatar

#81 HonoDelLoce 12 år siden

Patriarch (80) skrev:
Der findes jo fanudgaver på nettet som har kunne lykkedes med det. Suk indeed - og suk over at Kvickly havde udsolgt.


ElGiganten har den også til 600 - også selvom avisen skriver 689..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#82 Patriarch 12 år siden

Cool, tak. Skal man handle med dem for at få den pris eller er den bare sat der for alle? (de har sådan en underlig prispolitik med "netpriser" osv).
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#83 HonoDelLoce 12 år siden

Patriarch (82) skrev:
Cool, tak. Skal man handle med dem for at få den pris eller er den bare sat der for alle? (de har sådan en underlig prispolitik med "netpriser" osv).


Jamen, der stod 600kr på de 8-9 eksemplarer de havde i Aalborg.. Men jeg har lige dobbelttjekket, og tilbudsavisen siger 689, mens netprisen er 600..

Ved ikke om det er pga. deres on/off pris-garanti, at den er sat ned :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#84 MOVIE1000 12 år siden

Mener at det er pga. deres slogan "Vi vil være billigst", og jeg mener at have læst at hvis man finder en af deres varer som man kan købe billigere et andet sted, så vil da sætte prisen ned til det samme som man selv har fundet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#85 Lord Beef Jerky 12 år siden

Er den ikke stadig billigere på amazon? Jeg fik den da til 550 inkl. forsendelse.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#86 HonoDelLoce 12 år siden

MOVIE1000 (84) skrev:
Mener at det er pga. deres slogan "Vi vil være billigst", og jeg mener at have læst at hvis man finder en af deres varer som man kan købe billigere et andet sted, så vil da sætte prisen ned til det samme som man selv har fundet.


Det var også det jeg mente med deres "on/off prisgaranti", for jeg har hørt flere forskellige udtalelser om, at det kun gælder hvidevarer, hi-fi og andet elektronik, og ikke såkaldt "tilbehør" som film, kaffe, printerpatroner, mobiltilbehør osv..

Men det kunne nemt tænkes, at de har valgt at tage det i brug på denne udgivelse alligevel, da de nok godt vidste, at den ville blive lidt populær ;)

Lord Beef Jerky (85) skrev:
Er den ikke stadig billigere på amazon? Jeg fik den da til 550 inkl. forsendelse.


Selvfølgelig :) Det var også mere, hvis man meget gerne ville have den med hjem med det samme :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#87 MOVIE1000 12 år siden

Dem der har købt boxen er den værd at eje? Jeg tænker meget på om lyden og billedsiden er bedre end dvd udgivelserne? Ændringerne har ingen betydning for mig-
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#88 HonoDelLoce 12 år siden

MOVIE1000 (87) skrev:
Dem der har købt boxen er den værd at eje? Jeg tænker meget på om lyden og billedsiden er bedre end dvd udgivelserne? Ændringerne har ingen betydning for mig-


Hell yes! Jeg har ikke set alle 6 film helt igennem, men lige kørt et par hurtige syn på de 3 første. Og alene lyden er for mig nok til at have brugt de 600 på denne boks.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#89 BN 12 år siden

Det var sikkert godt nok, at Jar Jar Binks ikke fik meget mere spilletid efter Episode I:



Har ikke selv set den før. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#90 Slettet Bruger [1453668938] 12 år siden

Det er fra Robot Chickens Star Wars-ting. Der er tre af dem og de er ret morsomme. :)

Skriv ny kommentar: