Gravatar

#1 El vez 19 år siden

Hejsa folkens,

Så har jeg faaet fingrene i den superlækre T2, Extreme Ed. med det formål at kunne afspille filmen på disc 2 (HD udgaven) via min pc, men ak, til min store ærgelse virker HD delen ikke helt som forventet, da den skal registreres i USA.

Efter et tip fra Corgan kiggede jeg på diverse fora og fandt ud af at man via en proxy server kunne 'snyde' afspilleren til at tro man befinder sig i USA, men jeg har ikke kunnet få det til at virke.

Jeg sætter skiven i, starter InterActual player (den player der ligger på dvd'en, som man skal bruge pr default for at få det til at virke), går til High Definition, klikker continue, så viser den 'Loading...', der popper et 'Licence Acquisition' vindue op og viser 'the page cannot be diplayed'.

Jeg har sat en proxy server i IE der skulle være amerikansk (har prøvet flere forskellige). Kan fint forbinde til internettet, så det kan ikke være det der er galt.
Jeg har fjernet Windows Media Player 10 og installeret version 9, da folk på de førnævnte fora nævnte at 10'eren kunne give problemer.

Har prøvet med flere forskellige proxier uden held..

Nogle der har et bud på hvad jeg skal prøve, er der nogle der har fået det til at virke?

På forhånd tak :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 El vez 19 år siden

Ok, efter en del graveri, fandt jeg en proxyserver der virkede:
216.126.204.21 Port 8888

Nu spiller det, og det ser ret godt ud - glæder mig til at prøve det med projektoren :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: