Som sagt, jeg har brig for hjælp med at får min nye DVD Terminator Extreme edition til at afpille på min computer, jeg skal bare se det HD på disc 2, så vis i ved hvordan jeg skal gøre fðr at se det ville jeg være meget takmelig for jeres hjælp.
Man skal bo i USA for at kunne installere den licens skiven kræver. Det skulle være muligt at opnå dette via diverse proxy-forbindelser, men jeg har ikke haft held med det på det seneste.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Som #3 siger har de en ondskabsfuld regionsbeskyttelse, der tjekker din geografiske position ud fra din ip. Det betyder også at din pc skal være på nettet for at kunne se filmen. Det er så her vi kunne indlede en stor prinicipiel diskussion om hvorvidt det er i orden, at forhindre folk i at se en film de har købt og betalt (og som ikke kan købes i Europa), men det gør vi ikke.
I stedet går du ind på: http://www.publicproxyservers.com/ Og så finder du en amerikansk proxy. Indstillingerne laves i Internet Explorer under Tools->Internet Options->Connections->LAN Settings
Når du har indstillet den, lukker du IE og prøver igen at afspille filmen. Du kan finde wmv filen inde på selve skiven, så du slipper for at starte hele deres menupis op hver gang. Hvis den stadig brokker sig prøver du en ny server, og sådan bliver du ved.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Nu er for nylig jo et relativt begreb, men nej ikke inden for de seneste 4-5 måneder tror jeg. Har kun en enkelt film, der bruger det. Tror du de har lavet det om?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-Venox 18 år siden
Takker
#2 filmz-Kadann 18 år siden
#3 El vez 18 år siden
#4 filmz-Venox 18 år siden
#5 gi-jones 18 år siden
I stedet går du ind på: http://www.publicproxyservers.com/
Og så finder du en amerikansk proxy. Indstillingerne laves i Internet Explorer under Tools->Internet Options->Connections->LAN Settings
Når du har indstillet den, lukker du IE og prøver igen at afspille filmen. Du kan finde wmv filen inde på selve skiven, så du slipper for at starte hele deres menupis op hver gang. Hvis den stadig brokker sig prøver du en ny server, og sådan bliver du ved.
#6 El vez 18 år siden
#7 gi-jones 18 år siden
#8 El vez 18 år siden