Gravatar

#1 El vez 19 år siden

Hej folkens, jeg har netop spottet en (fransk) 2-disc digipak udgave af The Matrix i det lokale supermarked til 16 euro og overvejer at investere i den. Jeg vil bare hoere om det kunne vaere den udgave der svarer til Ultimate Matrix Collection (ligesom Alien quadrilogy dvd'erne ogsaa er blevet udgivet enkeltvis).

Iflg dvdbeaver ser UMC udgivelsen meget flot ud mht billedet,
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare10/the_mat...

..saa hvis det er DEN man kan faa enkeltvis, er det bestemt noget jeg skal have fingrene i.

Nogle der har et bud?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 kill the bills 19 år siden

Det tvivler jeg på, det er ikke sådan the ultimate matrix collection ser ud.
Gravatar

#3 El vez 19 år siden

#2 Det fik jeg ikke lige fat i.

Mit spoergsmaal gaar saamaend blot paa om nogle af jer har den franske 2-disc og kan skrive lidt om den, eller om i har set andre nye 2-disc udgaver af The Matrix og ved om det er UMC der er ugivet enkeltvis.
Gravatar

#4 kill the bills 19 år siden

Når sorry.Jeg mener ikke at UMC sælges enkeltvis, der er 10 disc i UMC og hvis du køber dem enkeltvis du ved Matrix 1-3 og Animatrix får du kun 7 disc samlet.
Gravatar

#5 filt 19 år siden

#1 og #3, det kunne godt ligne den fra Ultimate Collection, både cover og billede... men hvorfor ikke bare købe hele Ultimate Collection??? :S
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#6 El vez 19 år siden

Tak for feedback drenge :)

#4 Derfor kunne de jo godt have udgivet 2-disc udgaver af 1'eren, med det nye transfer og tilhoerende ekstramateriale.

#5 Fordi 2 og isaer 3 er noget hoe, efter min mening :)
Gravatar

#7 filt 19 år siden

#6, arbejder i øjeblikket på en analyse af trilogien, som jeg (når den er ved at være færdig) vil poste her. Den har da fået bl.a. Crystalstar1200 og SpielbergFreak til at ændre mening.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#8 El vez 19 år siden

#7 You'll never get me, you! ;)
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 8 Mr El vez jeg ved at du er en hård negl/nød at knække men filt har mange spændende betragtninger, som jeg syntes du skal lytte til.

16 Euro er jo ikke alverden så en som dig skulle jo nok kunne punge det ud med, for selvom jeg har fået et nyt syn på 2'eren og 3'eren, er det dog stadig 1'eren der giver det bedste kick hver gang.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#10 El vez 19 år siden

Bare fordi en film virker i teorien, efter man har siddet i timevis og noerklet med hvordan man KAN tolke etellerandet, betyder ikke at filmen vil vaere mindre kedelig naeste gang man ser den :)

Burly brawl er det eneste positive jeg ser tilbage paa I 2'eren og 3'eren var bare for meget af alting.

Det var aergerligt, for de var saa gode til i 1'eren at stoppe mange af scenerne inden det blev for meget aevl eller for udpenslede actionscener. Saa kan man komme nok saa meget med en forklaring bagefter - det aendrer ikke paa at filmene (2 og isaer 3) er ganske middelmaadige.

Skriv ny kommentar: