#2: Og det ville være temmelig mærkeligt, hvis Scanbox udgav den i nogen form overhovedet, da det ikke er dem, der har rettighederne til den herhjemme (eller noget andet sted for den sags skyld).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#4: Beklager den "hårde tone". Håber ikke, du blev ked ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#7 Kender du (eller nogen andre) dette site? For deres priser er da lige efter min smag (men det kunne jo være noget piratlort).
Nope never heard of before... Skrev bare Troy + DTS i google og vupti :) . Men ja med de priser er det næsten for godt til at være sandt. Så vil MEGET gerne høre fra folk der har handlet eller ved noget om den shop.
#9 Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at de har flere titler på dvd, som kun lige har gået i biografen i USA, plus at de ikke har nogen som helst company info på deres site - det peger alt i alt i retning af fusk i min bog >:o(
Men hvis nogen finder på at bestille derfra, må de gerne lige komme med et indlæg.
#1 filmz-Lepton 20 år siden
Eller er jeg bare en hat til at søge :P ?
Mvh. Martin
#2 El vez 20 år siden
Edit: Beep! Den danske kommer heller ikke med dts.
#3 filmz-yoshimura 20 år siden
#4 El vez 20 år siden
#5 filmz-yoshimura 20 år siden
#6 El vez 20 år siden
:p
#7 filmz-Lepton 20 år siden
Hmm... og de sender til DK
:D læg lige mærke til hvad hjemmesiden hedder.. Hehe
#8 filmz-yoshimura 20 år siden
#9 filmz-Lepton 20 år siden
#10 filmz-yoshimura 20 år siden
Men hvis nogen finder på at bestille derfra, må de gerne lige komme med et indlæg.