Gravatar

#1 filmz-GoodnightElectric 17 år siden

Hej alle :)

Jeg har ofte gerne ville bestille noget fra yesasia.com, men har haft en del problemer med at få det gjordt. Første gang (sidste år) var det noget med at jeg skulle sende en kopi af mit kreditkort, hvilket jeg valgte ikke at gøre, da det lød en smule mærkeligt. Anden gang (for ca. to uger siden) prøvede jeg så at bestille igen - denne gang via paypal, som jeg aldrig har haft problemer med før. Ordren gik ind og jeg har nu betalt, men mine varer er stadig ikke blevet registreret af yesasia, selvom pakken skulle være sent den 23. eller sådan noget. Jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med, at jeg har bestilt cd'er? Det skulle vel ikke gøre nogen forskel om man bestiller cd'er eller film? Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, for eftersom jeg fra så mange andre har hørt at de aldrig har haft nogen som helst problemer, så kan jeg bare ikke forstå hvorfor jeg har.

På forhånd tak :)
Gravatar

#2 El vez 17 år siden

Har du prøvet at skrive til dem? Hvad siger de?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 filmz-GoodnightElectric 17 år siden

Ja, jeg har prøvet at sende dem bekræftelsen på, at jeg har betalt, men det var for tre dage siden, og der er stadig ikke kommet noget svar. Der står inde på hjemmesiden, at det godt kan tage et lille stykke tid, før ordren bliver godkendt af yesasia, men da vel ikke over en hel uge?
Gravatar

#4 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Okay, tre dage - med tidsforskel og weekend - er altså heller ikke meget at løbe på. Men hvis de ikke svarer engang i løbet af i morgen, så skriv da til dem igen.

Jeg har selv været ude for, at PayPal-betalinger ikke blev registreret hos modtager. Det skyldtes en banal fejl, hvor den automatiske mail, der fortæller modtager, at betalingen er gået ind, enten var gået tabt eller ikke blev sendt fra PayPal. Begge gange blev det dog rettet med det samme, da jeg gjorde modtager opmærksom på det og vedlagde refencenummeret på overførslen, så de kunne tjekke efter.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#5 filmz-GoodnightElectric 17 år siden

Tak for det. Jeg venter lige et par dage endnu og ser hvad der sker. Ellers kan jeg jo prøve at skrive til paypal i stedet.
Gravatar

#6 filmz-GoodnightElectric 17 år siden

Så, nu har de endeligt godkendt min betaling, så nu er der vidst ikke mere at frygte. Men tak for hjælpen alle sammen! =)

Skriv ny kommentar: