Gravatar

#41 Collateral 11 år siden

gi-jones (40) skrev:
Hvad koster selve billetten?
503,-
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#42 HelmerJ 11 år siden

Jeg følger lige med fra sidelinien, lyder som en max fed koncert, men det der råd har jeg ikke meget af pt.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#43 MMB 11 år siden

Michael Andersen (37) skrev:
#36
Ham har vi jo allerede set live :P


Tal for dig selv. :P
Gravatar

#44 MOVIE1000 11 år siden

Det er yderst fristende, alt sammen, elsker at flyve, har aldrig været i London, Danny Elfman koncert og en fed tur med filmz-brugerne :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45 Patriarch 11 år siden

Arg... Kan desværre ikke planlægge så langt frem - nyt job den 1. marts - aner ikke hvad min situation er. Ellers spas - og FEDT initiativ!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#46 Tommy Kristensen 11 år siden

Græder indvendig. Godt man ikke er bitter over, at man går glip af 2013s største musikoplevelse :)
Gravatar

#47 elwood 11 år siden

Hvad er situationen pt. med billet status og det, ku være man sku hive fat i gi-jones, kan se han har vist lidt interesse, og ja det lyder sku som en hygsom tur.

hvad koster sådan overnatning og fly mon, billet kan jeg sikkert godt allerede lægge ud for, men overnatning og fly kan jeg måske nok først betale i marts, da jeg allerede lige har en spanien tur jeg skal ha lagt ud for til Juni.

Men det her lyder satme til og ku være en rigtig hygsom tur :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#48 elwood 11 år siden

Gi-jones er ikke lige så nem og overtale hans argumenter er skam også fine.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#49 gi-jones 11 år siden

Det kunne være fedt - ikke så meget for musikken som for selskabet - men der er sgu lang tid til, og det er også en slat.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#50 Ericmase 11 år siden

Sounds very interesting! Kan man da komme med? Vil gerne!

Oktober? Der er lang tid (endnu)...
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: