Gravatar

#11 Collateral 11 år siden

Michael Andersen (9) skrev:
Jeg kan godt købe to ekstra koncertpladser og kan du gøre det samme? Så er vi dækket ind her i starten.


Så to udover dem til mig og kæresten? Og hvilken del af salen har du valgt? Arena, stalls eller ?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 Collateral 11 år siden

Jeg kan også bare tage best seats available. Så bliver det ca. 326,- pr. billet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13 Michael Andersen 11 år siden

Ja det vil være fint. Jeg prøver lige at finde 3 stk. i Arena.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#14 Collateral 11 år siden

Nu skal jeg så lige have siden til at indlæse igen.. Tror der er pres på lige nu. Eller også er mit net bare sløvt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15 Michael Andersen 11 år siden

Jeg prøver at gå efter disse 3:

Arena B 14
Price Each: £55.00
Section: Front Arena
Seats No(s): 15, 16, 17
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16 Collateral 11 år siden

Jeg har købt disse:
Arena E 14
Price Each: £55.00
Section: Front Arena
Seats No(s): 27, 28, 29, 30

- Det er ca. 503 pr. billet. Kom til at regne med dollars tidligere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17 Michael Andersen 11 år siden

Super. Jeg fik også mine :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18 Collateral 11 år siden

Sådan noget med fly og overnatning, hvor lang tid før skal det bestilles? Jeg kan sagtens lave bestillingen (eller overføre penge) som jeg har gjort nu, men kender intet til hvad og hvor osv., så det håber jeg også vi taler om når vi kommer så langt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#19 Michael Andersen 11 år siden

#18
Det kan vente. Vi ser lige om vi overhovedet kan komme af med vores overskydende koncertbilletter først :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#20 Collateral 11 år siden

Michael Andersen (19) skrev:
#18
Det kan vente. Vi ser lige om vi overhovedet kan komme af med vores overskydende koncertbilletter først :)


Det skulle vi da helst gerne. Ellers bliver det da lidt dyrt ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: